Hae Anna.fi-sivustolta

Alasti aamuisin

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä Raisio, 08.10.2015.

1. Raisio Vierailija

Onko moni aamu askareissa alasti niin että naapuritkin näkee,itse tulee oltua joka päivä.

2. jukkapoika Vierailija

Mäkin ole amuisin alasti mutta eipä ole naapuri-ikkunoita joista näkisi.
    Sekin vaara on että joku kuvaa ja laittaa nettiin jos on tirkistelijöitä

3. Raisio Vierailija

Mun alaston kuvat on jo netissä eikä siitä haittaa ole.
    Mukava niitä on itsekkin katsella.

4. Tarja Vierailija

Minä olen aina aamuisin alasti ja on kiihottavaa kun näen aina välillä naapurin katselevan. Naapuri nainen on kyllä se joka useimmin katsoo.

5. Aamutornisti Vierailija

Minä nukun alasti jolloin myös aamuisinkin olen alasti, aamukovana oleva veitikka jalkojeni välistä katsoo mua silmiin anovasti että enkö pääsis hommiin. Joskus pääsee ja joskus ei. Kyllä minä laitan aina kahvit valumaan tappi ojossa. Varmaan vastapuolen kerrostalosta on monta silmäparia minun aamupuhastelua seurannut. Naisystäväni sisko kerran sanoi oltuaan kyläilemässä meillä että nukutko sinä aina alasti. Kysyin mistäs tiiät johon hän vastas; näin kun torni oli pystyssä peiton reunalla ja olis kuulema halunut koskea muttei ollut uskaltanut kun olisin ehkä herännyt. Enemmä rohkeutta enemmän rohkeutta mä sanoin :).

6. M35 Vierailija

välillä tulee paljasteltua naapurin naiselle, kun ihan vastapäätä ikkunat ja tuntuu tykkäävän jopa masturbointia katsella.

7. vierailija Vierailija

vaimo nukkuu, silloin kun ei anna illala seksiä, alasti muuten kyllä mommopökät visusti jalassa

8. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri