Hae Anna.fi-sivustolta

Alastomat ihmiset vedessä

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Iiris***, 17.10.2008.

1. Iiris*** Vierailija

Hei

näin niin kummallisen unen viimeyönä, että olenkohan muuttumassa oudoksi??

Oli ranta, jonka vieressä meri tai vesi. siinä vedessä kulki alastomia ihmisiä (naisia lähinnä), itse olin mukana, mutta lähdin rannasta veneellä, jossa oli myös toinen ihminen mukana, en tiedä kuka oli enkä muista hahmoa, mutta veneellä liikuimme kohti ulappaa siten, että rannasta irrottautuessa oli yritetttävä väistellä karikoita, ettei vene/laiva kaatuisi tai kolhiintuisi, vaikka vesistö oli kahlattavan syvyistä, ei syvää siis, ja kirkkaan veden pohjamaa näkyi hyvin.

Ihmetyttää nämä alastomana seisovat ihmiset siinä vedessä- kuin olisi nähnyt "sieluja" huojumassa keskellä merta. KAikki ihmiset olivat vaaleita, kuin haamuja?

outoa,mutta kuitenkin tavallaan kaunista.

osaako joku auttaa?

2. Ci Vierailija

Tästä tulee mieleen kuin olisit siirtymässä väljemmille vesille ja jättämässä taaksesi menneisyyden haamut, -ismit tai luulot. Uni on avoin muillekin ehdotuksille, riippuu tilanteestasi.

3. Iiris*** Vierailija

Hei Ci,
    Kiitos. Voi se olla tuokin, mutta voi jotain muuta ehkä omasta mielestäni voisi tarkoittaa; väljilllä vesillä olen jo jonkin aikaa seilannut.. eli sinkku olen, muuten kyllä kaikki asiat kunnossa. En oikein osaa selittää kun elän todella tilanteessa, jossa kaikki on avoinna.
    Kerro jos muutakin tuli mieleesi :)

4. Ci Vierailija

Alastomat ihmiset, olet sinä sellaisena kuin Luoja sinut loi monine ominaisuuksinesi. Koska ne ovat vaaleat ja huojuvat sinulle ei vielä ole selvinnyt kuka oikeastaan olet, ehkä tavoittelet myös itsetuntemusta, parhaassa tapauksessa sisintä itseäsi, josta näillä palstoilla esimerkiksi Verita ja Sem ovat kirjoittaneet.
    Ajattelen merelle lähtösi kuvaavan juuri edellistä prosessia. Varovaisuus onkin hyvä asia, jotta kehityksesi ei "kolhiinnu". Kirkas merenpohja on hyvä enne ja ajattelen että sinussa on ainesta pystyä ajattelemaan syvemmin, vähemmän pintapuolisesti tai pinnan alle. Voit vielä muistella tuntematonta hahmoa, vähemmin kuka hän oli, kuin miltä hän tuntui. Olen tässäkin ajatellut ääneen kuten nimimerkille metsälintu, ota tästä mikä tuntuu sopivan sinuun.

5. Iiris*** Vierailija

Hei Ci,
    Jaa-a, voihan se ollakin, aika pitkään olen jo itsetuntemusta harjoittanut, mutta hmmm... jaa no, en oikein heti osaa yhdistää tätä nykytilanteeseen. Kirkas merenpohja vertauksineen pitää kyllä paikkansa. Tuntematon hahmo veneessäni tuntui hyvältä, muistan kun katsoin alastomia hahmoa ympärillä, mietin, kuinka kauniita olivat - väritykseltään ikäänkuin hauraita/haaleita, mutta kauniita. Tavallaan muodossa "Karua mutta kaunista", jotenkin eteeristä.
    Otan tästä sen mikä tuntuu sopivan :) Kiitos sinulle.

Laitan tähän vielä viimeöisestä unesta mikä jäi mieleen, ja mitä yritin jo selvitellä (Kirjoitan sen vielä tuonne omaksi ketjukysymykseksi):

Olin jossain tapahtumassa, juhlatko kenties tms., omia súkulaisia sekä vieraita oli paikalla. Luulin tavallaan, että rippijuhlat kyseessä, mutta itse juhlakalua en nähnyt missään... oli kuitenkin vieraana siellä.. No, kun sitten hetkeksi nousin pöydästä,jossa kahvikuppi ja kakkupalanen vielä jäivät -menin jotain asiaa hoitamaan, ja palasin siihen takaisin. VAlkoinen iso pöytä, jonka päällä suuri aurinkovarjo. Pöydässä oli jäljellä minun kahvi+ kakku lautaseni ja palasin niitä syömään. Viereisen penkin kohdalle jätetyt kuppi ja kakkupalanen olivat myös jäljellä.
    MUtta kas, kun palasin, tuolit oli siirretty pois pöydän luota, ja jouduimme syömään seisten. VIeruspenkin tyyppikin oli vieressäni, hän vaikutti veljeltäni(?) tai kuitenkin yhtä tutulta. En vain taaskaan tunnista kuka oikeasti oli?!?
    Kun söimme siinä pöydän vieressä seisten kakkua, olivat vieraat siirtyneet rinkiin sen ison pöytämme ympärille, ja katsoivat meitä. AJattelin tuossa, että nämäkö sitten minun häikseni muodostuivat ?? Nyt odotettiin jo tanssin alkua, kun pöytä voidaan siirtää tanssitilasta pois.. Ilmeisesti vieressä oleva mies oli sitten sulhaseni ?!?

Hämärä uni jälleen..

Kummastellen, Iiris***

6. Ci Vierailija

Unien sanotaan viittaavan ainakin kahteen eri aiheeseen, enkä tunne sinua lainkaan. Sensijaan tunnen, että sisismmässäsi tiedät (näet pohjaan asti) mistä on kyse, mutta et rohkene myöntää sitä itsellesi. Oletko enemmän Kerahin aaltopituudella? Silloin voisit kysyä hänen mielipidettään.

7. Hei Ci,
    olipa tämä tipahtanut jo alas.
    Kiitos sinulle. Olen tainnut ratkaista nuo unet jo, mitkä olivat ainakin leppoisampia ja seesteisempiä kuin mitä nyt parina viimeyönä olen nähnyt. Aika hurjia painajaisunia.
    MIkähän lie aikakausi tämäkin on... ?

Kerahin kanssa olen tähän asti jutellut, joten voipi olla että Kerah voisi jotain saada irti. Mutta en minäkään SInua tunne, kuitenkin sain jo jotain selvyyttä tulkinnastasi :)
    En vie enempää aikaanne..

Rakk.terveisin,
    Iiris***

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri