Alastomuudesta tuli mieleen, että käyttekö sekasaunassa ja haittaako teitä vieraiden alastomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime kesänä olin ekaa kertaa sekasaunassa tai oikeestaan lähinnä seka paljussa =) , mutta sit siinä ku aamuun asti porukassa istuttiin paljussa niin käytiin välillä saunassakin eikä kukaan kattonu toisten puolisoita sillä silmällä.
Erotiikka oli tosi kaukana ja vaikka en niin silmänilo olekkaan koin sen ihan mukavana kokemuksena.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Meillä oli opiskeluaikana niin paljon saunailtoja, ettei mua haitannut edes juosta alasti poliisikoulun ympäri.. Nykyään ei oikeen oo sellasia tilaisuuksiakaan että olis sekasauna, mutta jos olisi niin voisin ihan hyvin mennä. En kuitenkaan mitenkään erityisesti hingu sinne, kivointa on saunoa miehen kanssa kahdestaan.
Oletko Tampereen teekkari?

En käy. En ilkeäis näyttää kroppaani vieraille ukoille ja minusta on turhaa väittää ettei se vois herättää myös seksuaalista kiinnostusta vieraisiin miehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä oli opiskeluaikana niin paljon saunailtoja, ettei mua haitannut edes juosta alasti poliisikoulun ympäri.. Nykyään ei oikeen oo sellasia tilaisuuksiakaan että olis sekasauna, mutta jos olisi niin voisin ihan hyvin mennä. En kuitenkaan mitenkään erityisesti hingu sinne, kivointa on saunoa miehen kanssa kahdestaan.

En itse ole teekkari, mutta heidän kanssaan tuota jouduin harrastamaan :D

Mäkään en ole Espoon teekkari, mutta heidän kanssaan harrastanut jotain vastaavaa :D

Mäkään en ole Espoon teekkari, mutta heidän kanssaan harrastanut jotain vastaavaa :D

Kaikeen sitä tuleekin suostuttua ;)

Kaikeen sitä tuleekin suostuttua ;)
Niin, ei se mun idea tosiaan tainnut olla :D

Käyn nykyään, mutta nuorempana jotenkin nolotti olla alastomana muiden edessä.
Sitten tavattuani mieheni olen oppinut olemaan sinut oman vartalon kanssa. Ja aloin käydä sekasaunoissa johon mieheni sisko sai minut ekaa kertaa puhuttua "ympäri".
Kun huomasin kaikkien olevan ihan samalla tasolla alasti omien vartaloiden kanssa, niin sen jälkeen ei ole ujostuttanut yhtään. Karvattomuutenikaan ei ole mitenkään herättänyt huomiota sen enempää kuin naisten saunoissakaan.

Itseäni ei sekasaunominen alasti niin häiritse, vaikken sitä itse tykkääkään harrastaa.
Silti mielestäni on hieman ällöttävää (tai ainakin outoa), että eräs tuttava saattaa heilua ennen ja jälkeen saunomisen tuntikausia alasti kyläpaikassa, istua ruokapöydässä alasti ja paljaalla perseellä istuskella ja makailla sohvilla ja sängyillä. Käy myös alasti pihalla tupakalla. :O

No minä olen sitten varmaan näitä paheksuntaa herättäviä tyyppejä jotka menee saunaan aina kun vaan mahdollista. Ihan riippumatta siitä onko siellä miehiä vai naisia. Jos on sekasauna niin aina kivempi. Tykkään saunoa isossa porukassa, pienessä porukassa, naisten kesken, miesten kesken, perheen kanssa, ystävien kanssa, ventovieraiden kanssa. Kaikkein parhaat jutut ja bileet on ollut sekasaunan sisältävissä kekkereissä.

Meillä on aina saunottu yhdessä koko suvun kesken. Kummin kaiman serkkuja myöten. Joskus porukan koko vaikuttaa saunojien sukupuolijakaumaan. Jos on pieni sauna niin mennään melkein naiset, miehet. Yleensä vastustan näitä koska se tarkoittaa useasti sitä että naiset menee ensin ja sitten ne laittaa ruuat ja lapset jne valmiiksi sillä aikaa ku miehet saa saunoa rauhassa. Lisäksi on tilanteita joissa kukaan muu naisista ei halua saunaan ja yksin en taas niinkään tykkää saunoa ni sitte menen miesten kanssa.

Suomalaiseen saunaperinteeseen kuuluu sekasaunat. Tässä uskonnon ja kaupungistumisen myötä se vaan on unohtunut.

• Tykkää
Reactions: HiukanObeesiRouva

Yhteistyössä