alavatsakivut ja ""turvotus""...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen25.v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen25.v

Vieras
Moi vaan!Mua askarruttaa kiertoni joka on normaalisti ollut 34-35pvää pillerit lopetettuani, n1.5vuotta sitten,eli kuukautiseni ovat olleet normaalit.Viime kuussa kiertoni kesti 27pvää ja kuukautiseni alkoivat yllättäen.Ongelmani on nytten se että en tiedä kumman kierron mukaan pitäisi elää?alavatsani on ollut 4vrktta kipeä,nipistelyä ja pistelyä on esiintynyt ja se on myös todella turvoksissa,pinkeäkin.Tämä ei ole kohdallani normaalia.Olen hoikka,eikä ylimääräistä ole,joten vatsani pömpöttää huomattavasti..Olisiko mahdollinen raskaus?olen mieheni kanssa käyttänyt keskeytettyä yhdyntää.Olakaa kilttejä ja vastatkaa!!!!

Hei,
Ensimmäisessä alkuraskaudessani (päättyi keskenmenoon rv6+) maha turposi ""pallomaiseksi"" ja nyt jälleen sama homma.. Meneillään kp 34/26-30 huomenna siis testailemaan jos tätiä ei kuulu.
Myös minulla ollut nipistelyä ja pistelyä.
Suosittelen testausta jos menkkoja ei kuulu.

Kiitos vastauksestasi ""pallomaha"".Jos elän viimeisen kierron 27pvää mukaan,menkat pitäisi alkaa su 20pvä,eli ylihuomenna.En tiedä onkohan liian aikaista alkaa epäilemään mahdollista raskautta?Kääk,hieman jännittää..

Tulethan tänne sitten kertomaan kuinka kävi. Jännittää, tästä töiden jälkeen mennää ostamaan testi ja aamulla sitten..
Nyt mun maha on ollut turvonnut lähes 2viikkoa! En ole uskaltanut testata, tavallaan pelkään testaavani liian aikaisin.. vaikka vanhojen kiertojen mukaan menkat olis myöhässä nyt 5-9pv. Km kuitenkin on voinut sekottaa kiertoa sekä kroppaa tällä kertaa, mutta se selvii aamulla.

Hei vaan toinen pallomahainen....:)Toivon että 2viivaa näyttää,pidän sinulle peukkuja,jänskää sun puolesta.Mä kyllä luulen että en ole raskaana..mieheni on eri mieltä,will see!!!

Yhteistyössä