Alavatsan nipistely vasemmalla puolen kp 22/28-29?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mitähän tää ois? Onko kellään ollut samanlaista?

Minulla on kummallista polttelua/nipistelyä alavatsalla vasemmalla puolella.
Vatsa ei kuitenkaan ole paineltaessa kipeä tms.

voisiko olla kiinnityskipuja tai raskaudesta muuten johtuvaa? Onko siis todennäköistä että voisit olla raskaana..? Itselläni oli kp17/28 ihan selkeä kiinnittyminen. Oksetti julmetusti (en silti oksentanut) ja vatsaa väänsi. Luulin että oli vatsatauti alkamassa, mutta sitten "kohtaus" oli noin puolessa tunnissa. Ja nipistelyä alavatsassa on ollut raskauden alussa... Muita oireita, joista ajattelin meillä tärpänneen, oli jatkuva pissalla ramppaaminen. :)

itsellä ainakin nipistelee lähes aina ajoittain (joskus enemmän, joskus vähemmän) viikkoa kahta ennen kuukautisten alkua. Lienee ihan kiertoon liittyviä tuntemuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
voisiko olla kiinnityskipuja tai raskaudesta muuten johtuvaa? Onko siis todennäköistä että voisit olla raskaana..? Itselläni oli kp17/28 ihan selkeä kiinnittyminen. Oksetti julmetusti (en silti oksentanut) ja vatsaa väänsi. Luulin että oli vatsatauti alkamassa, mutta sitten "kohtaus" oli noin puolessa tunnissa. Ja nipistelyä alavatsassa on ollut raskauden alussa... Muita oireita, joista ajattelin meillä tärpänneen, oli jatkuva pissalla ramppaaminen. :)

Ei voi olla raskaudesta johtuvaa tää polttelu. Tai sit se ois jo aika pitkällä :D
En ole synnyttänyt tai ollut koskaan raskaana.

Olen lopettanut 2 vuotta sitten pillereiden käytön ja ihan selkeästi mulla on ovulaatiokipuja tms. kierron puolivälissä, alaselkä kipeänä ja toisinaan alavatsassa outoa tunnetta ja tärähtelykipuja.

Mulla oli ennen raskaustestin tekoa kummallista poltteentunnetta munasarjoissa...

Niin ja mitä ovulaatioon tulee niin se voi olla joskus myös myöhässä jollon menkatki alkaa sitten myöhemmin

hmm. jos nuo nipistelyt ei tosiaan oo tavanomaisia kiertoon kuuluvia nipistelyitä, tai sitten raskaudesta johtuvaa, niin muuta en harmikseni sitten osaa sanoakaan. Käyhän kyselemässä lääkäriltä, jos kivut jatkuvat...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Mulla nipistelee joka kierrossa. Olen arvellut sen johtuvan keltarauhasesta.

Voiskohan tääkin olla jotain sellaista..? Menkat pitäis alkaa 29. tai 30. pvä.

Mullakin on tuota tärähtelykipua, ja alavatsa on arka. Ja nipistelee ja polttelee. Mä olen melko selvillä oman kierron oireista, kun ne oireet ovat vahvistuneet synnytysten jälkeen. Ja oviksia olen tikuttanut, joten tiedän mihin oireet viittaa. En usko, että kiinnittymisen tuntee ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
hmm. jos nuo nipistelyt ei tosiaan oo tavanomaisia kiertoon kuuluvia nipistelyitä, tai sitten raskaudesta johtuvaa, niin muuta en harmikseni sitten osaa sanoakaan. Käyhän kyselemässä lääkäriltä, jos kivut jatkuvat...

Kävinkin gynellä vuosi sitten tän asian takia. Hän ultrasi, ja kaikki oli gynen mielestä sillon ihan ok.

Ainoa, mistä hän sanoi, oli että vasemmalla oli hänen mielestään paksusuolen loppuosan mutkan kohdalla jotain "ärsytystä"

No kävinkin sitten paksusuolen tähystyksessä, ja kaikki oli ihan ok.

Pelkään että minulla on joku lapsettomuutta aiheuttava sairaus tms. :(

Ei viitsi käydä vähän väliä "tyhjää valittamassa" jos kerran kaikki on ok.
Ajattelin kuitenkin että menen kesällä, kunhan ehdin, käymään sielä gynellä taas. Vaikka edellisestä käynnistä ei ole reilu vuosi...

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Kysta vois olla.

Mut jos tätä on useinkin/ joka kuukausi, voisko kuitenkaan olla kysta?

Musta tuntuu ihan pöljältä, jos tää onkin jotain ihan normaalia kk-kiertoon kuuluvaa ja olenkin panikoinut turhasta... :/

Mut ku tällästä ei ollut koskaan sen 10 vuoden ajan kun söin pillereitä.

Yhteistyössä