Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
voi eiii
Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
voi eiii
mitä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
voi eiii
mitä?![]()
no ei "Kentsua" saa stailata !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kasvais aikuiseksi jos joku palstamamma antais kunnon kyydit
Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
voi eiii
mitä?![]()
Miksi ei? Eikö se sun mielestä kaipaa stailinkia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Luuttu:mun mielestä hän kaipais pientä pintaremonttia.
voi eiii
mitä?![]()
Miksi ei? Eikö se sun mielestä kaipaa stailinkia?![]()
no, se on ihan hyvä tollasenakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks se oo vähän liian neitimäinen? :x
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks se oo vähän liian neitimäinen? :x
njoo.joku siinä on joka mättää. se puhetyyli ainakin vähän hassu .. tai sellai en osaa keksiä oikeaa sanaa ..
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Neitimäinen pikkupoika, joka yrittää kuulostaa reteeltä mieheltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kasvais aikuiseksi jos joku palstamamma antais kunnon kyydit