Alepa Kauppakassi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruokaostoksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruokaostoksia

Vieras
Onko joku käyttäny Alepan Kauppakassi-palvelua? Siis että ruokaostokset voi tilata netistä ja toimitetaan kotiovelle. Millasia kokemuksia? Onko tullu pettymyksiä,esim sulaneita pakasteita,tilattuja tuotteita puuttunu tai vaihtunu esim toisen merkkiseen?
Itselläni ei ole ajokorttia joten pääsen "kunnolla" ruokakauppaan suht harvoin ja mies ei tykkää "loputtoman pitkistä" listoista ja tuotteiden etsimisestä,niin mietin jos tilais tuolta välillä.. Onkohan siinä jotain rajotusta vai voiko yhdellä toimitusmaksulla/yhtenä toimituksena tilata vaikka 5 kassillista tavaraa? Suunnittelin siis että tilais tyyliin kuivakaapin ja pakkasen täyteen ruokaa niin että sit riittäis kun hakis maidot,leivät,lihat ym tuoretavarat vaan kaupasta..

Kauppakassi on toiminut työkaverilla ainakin hyvin. Ehdotin hälle sitä kun koki hankalaksi raahata sekä kassit ja tenavan illalla kaupasta kotio. Sanoi,että tavarat on jaettu kasseihin sopivasti ja kaikki oli hyvin valittua. Mielestäni teki huomiselle aamulle tilauksen ja oli onnessaan kun ei tartte kävellen mennä kauppaan. Tekee just saman kuin mitä sinä ajattelit, eli tilaa kaiken ison ja hankalan kerralla kotio.

Olen kuullut pelkkää hyvää ja systeemi selvisi kun luin Yhteishyvästä jutun tähän tilaushommaan liittyen. Yhdellä maksulla voit tosiaan tilata vaikka 5 kassillista tavaraa, sitä ei rajoiteta mitenkään.

On hyviä kokemuksia. Tilaan itse isot ja painavat tavarat kerran viikossa ja sit haetaan leipää tms tuoretavaraa välillä. Saa varmaan tilata niin paljo kun haluaa. Meille tuli kuusi kassillista plus vaipat viimeks. Ei oo pakasteet ollu sulia eikä muita ongelmia. Kerran tuli liikaa tavaraa, mut tulivat heti hakemaan pois, oli siis jonkun muun ostokset.

Mä tilaan kerran viikossa ruokaa viikoksi. Joskus tarvii käydä hakemassa maitoa tai leipää kaupasta. Tavaraa saa tilata samalla hinnalla ihan miten paljon vaan, mulle on parhaimmillaan tullut 8 kassia. Mulla on kaksi pientä lasta, olen töissä ja kaupassa pitäisi käydä työpäivän jälkeen väsyneiden lasten kanssa. Maksan mielelläni siitä ilosta 6.90e, että saa rauhassa kotona tehdä tilauksen (mietin aina viikon ruokalistan etukäteen) ja sitten vain odotella että ne kannetaan kotiin. Alepan valikoima ei tietysti ole kummoinen, mutta saa sieltä kaiken sen mitä tarvitaan. Samalla tuovat pesuaineet, vessapaperit yms. Ihan loistopalvelu :)

Uusimmat

Yhteistyössä