alkaa ärsyttää mun kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
olin sen luona käymässä, ja se alko taas haukkua mun laihuutta (olen siis normaalipainoinen), itse se on sairalloisen lihava. sitten sen toinen kaveri tuli sinne ja söimme jogurttia. tämä toinen rupes katsomaan paljon siinä hiilareita, minä sanoin et kattoo paljon kaloreita. kaverini alko heti mollaamaan, et onneks hän ei ole noin ruokavalio rajoittunut.

ottaa oikeesti jo päähän, aina alkaa jostain naljailu mun syömisistä ja painosta. syön siis terveellisesi ja monipuolisesti, niin aina jaksetaan mollata. pitäskö näpäyttää takaisin?? ihan sen uhallakin et kaveri suuttuu verisesti??
koska oikeasti olen ruokavalio rajoitteinen... minulla keliakia ja haimatulehduksen takia en saa juoda enää alkoholia enkä syödä rasvaista ruokaa....

onpas typeriä kavereita.. näpäytä takaisin vaan ja sano suoraan että et jaksa aina kuunella siitä miten syöt, sulla on siihen omat syyt ja sen ei pitäis muille kuulua. Taitavat olla vaan kateellisia kun eivät itse pysty kontrolloimaan syömisiään.

Kuule. Seuraavan kerran kun se haukkuu sun painoa ja ruokailutottumuksia, niin sano sille että eipä tuo sinun lihavuutesikaan mitenkään hieno juttu ole, eikä olisi pahitteeksi että katsoisit mitä suuhusi pistät.

Sitä saa mitä tilaa...Tietyntyyppiset ihmiset tekevät mielellään mukamas harmitonta pilaa toisista, mutta eivät kestä ollenkaan sitä, että heille sanoo samalla lailla takaisin.

Ystävälläsi on paha olo omasta painostaan, ja hän purkaa asian sinuun. Älä välitä, yritä ymmärtää häntä. Hänellä ei varmasti ole helppoa läskiensä kanssa...

vai hiilareita tuiotti, koittaako ystäväsi karpata jotenkin?
siinähän noita hiilareita kytätään.

mutta mutta..kylläpä on ystävälläsi huono itsetunto, kun noin pitää käyttyä...sinuna vinkkaisin jotenkin hänen painoonsa ensi kerralla vastaavassa tilanteessa..alhaista, kyllä, mutta ehkäpä hän sitten ymmärtää yskän.

Yhteistyössä