alkaa se kuuluisa järjenvalo himmenemään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
mulla oli viimeyönä töissä hysteerisen hauskaa, puhuin pojan kummitädin kanssa tilanteestani ja homma lähti lapasista... kirjaimellisesti... :D
aloin miettimään että taidampa kutsua koko sukuni kahvipöydän ääreen, iskeä keskelle pöytää kulhollisen kuivia herneitä ja tokasta että alkakaas rykiä nenukkaan näin valmiiksi jo, ni ei tarvii sitte kesken keskustelun vaivautua...
laitetaanko kilo vai kaksi.. :D kumpaan sieraimeen vaiko molempiin..
mietin tosissani että lähetän siskolle ja äitille kilon herne pussit ja viestin että vedelkää siitä, voidaan skipata ne keskustelut suoraan ja mennä loppu tulokseen... :laugh:
sitten aattelin että teetätän t-paidan missä selässä lukee herneitä herneitä, täältä saa!! miehen eessä vois oll paita jossa lukee edessä MINÄ JAAN.... ja takana HERNEITÄ :D
ja tiedän.. jutuissa ei ole mitään järkeä... eikä ne varmaan ole kenestäkään muusta hauskoja... mutta se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys :D riemu on revittävä sieltä mistä se irtoaa... :laugh:

yöllä iski oikeasti sellainen olo että kun mulle seuraavan klerran mies tokasee että olen kylmä ja tunteeton/ hankala/itsekäs/paska/sekaisin niin vastaanpa sille että, ENTÄS SITTEN... OLENHAN SENTÄÄN SEKOPÄÄ...!!!!! :laugh:

voin oikeasti kuvitella että jos sanoisin miehelle het aamulla että tänään onkin sitten herne päivä, haluatko ne millaisena, kuivina vaiko liotettuina, haluatko ne heti vaiko myöhemmin... rykis kahvit väärään kurkkuun ja sitten olis puhelinlinjat kuumina... olis kaiken maailman kriisi palavereita suvun kesken, rykis siellä kilpaa herneitä nenukkaan ja voivottelisivat että kylläpäs se nyt on... ja miten se voi... miksi se on tuollainen... miksei se koskaan... sitten voisinkin todeta taas että ENTÄS SITTEN... OLENKO JOSKUS VÄITTÄNYT OLEVANI TÄYSPÄINEN... olenhan sentään sekopää!!!

ei siitä naurusta meinannu tulla loppua...
oikeasti sain salaista tyydytystä siitä kuvitelmasta kuinka niillä menis pullat ja kahvit väärään kurkkuun.. saisivat ainakin jotain kauhistelun aihetta... :D

En ihan kaikkea ole lukenut mitä oot kirjotellu, mutta musta tuntuu että sä olet täysjärkisin teitin porukasta.

Anna mennä vaan herättele niitä ihmisiä ympäriltäs todellisuuteen.

Ja mikä tärkeintä hyvä että sait kunnon naurut!

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
En ihan kaikkea ole lukenut mitä oot kirjotellu, mutta musta tuntuu että sä olet täysjärkisin teitin porukasta.

Anna mennä vaan herättele niitä ihmisiä ympäriltäs todellisuuteen.

Ja mikä tärkeintä hyvä että sait kunnon naurut!

oli oikasti hyvä fiilis :D
hykertelen täällä vieläkin kun mietin vaan sitä mielikuvaa niistä ilmeistä mitä tekoni sais :D
ja taidampa toteuttaa sen paita idean.. ihan vaan vittuillessani :D

tihihii.. nyt sain uuden loistavan idean paitaan...
ihan pienellä rinnuksiin teksti : jos näet lukea tämän, olet aivan liian lähellä olemattomia tissejäni... :D :laugh: :laugh: :laugh: :snotty:

Yhteistyössä