alkaa tosissaan v###". ystävät joko a. vaihtaa kaupunkia b. pistää välit poikki ilman syytä tai c. ei ikinä löydä aikaa tulla kahveelle tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen harmaana

Vieras
... harmittaa niin perkeleesti. kohta on taas nuoruusvuosien syömishäiriöt ja masennukset päällä... tyttäreni on ainut aurinko tässä loputtomassa lohduttomassa pimeydessä.... heh siinä tuli vähän goottilaista dramatiikkaa :D mutta ihan oikeasti, kyllä saa miettiä miten tälläistä jaksaa...

Ymmärrän kyllä, että ottaa päähän jos joku pistää välit poikki ilman syytä. Mutta ihan tosissaan, paikkakunnan vaihtaminen. Yleensä ihmisillä on hyvin painavat syyt sille, jos pitää muuttaa, ei sitä kavereiden kiusaksi tehdä.

Juu, sama täällä! Mutta ne ei ole kyllä mitään ystäviä silloin..siis jos pistävät välit poikki tai et merkitse heille edes sen verran että soittaisivat välillä ja kyselisivät mitä kuuluu.

voin sanoo että vähän sama homma on mullakin, tosin itse muutin takaisin synnyinpaikkakunnalle. eipä ole kukaan käynyt kylässä sen jälkeen, ite kyllä sitten pitäis aina raijata perseensä sinne muualle lapsen kanssa. tein tylysti niin että en edes jaksa soitella, kun tuntuu ettei mitään asiaa enää ole ja muut elää ihan omaa elämäänsä. oon tässä uudessa asunnossa asunu kohta vuoden, kerran on täällä käynyt niitä vanhoja kavereita, silloinkin oli lapsen synttärit.

kovin tuntuu lisäksi hankalalta hankkia enää kavereita aikuisiällä..

MUUTTAMISEN YMMÄRRÄN mutta en sitä, että kun menee kylään niin toinen on ihmeen vaivautunut ja ei enää vastakkaan tekstareihin tms. enkä sitä että että minun pitäisi raahata perseeni ( ja rattaat tyttöineen) joko keskustaan tai jonkun luo kun kukaan ei ikinä suvaitse tulla tänne. siis AAAARGHT!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
MUUTTAMISEN YMMÄRRÄN mutta en sitä, että kun menee kylään niin toinen on ihmeen vaivautunut ja ei enää vastakkaan tekstareihin tms. enkä sitä että että minun pitäisi raahata perseeni ( ja rattaat tyttöineen) joko keskustaan tai jonkun luo kun kukaan ei ikinä suvaitse tulla tänne. siis AAAARGHT!!!!

Ne on vääränlaisia kavereita sulle ja sä oot vääränlainen kaveri niille, ei kaikki ihmiset toisistaan tykkää eikä viihdy yhdessä, ei ole pakko jatkaa kaveruutta jos ei halua, that's it!

Jos noin tosiaan käy useastikkin että kaverit pistävät välit poikki "ilman syytä" tai muuten vain lopettavat yhteydenpidon kannattaa harkita olisiko sinulla itselläsi kuitenkin osuutta asiaan.. Minulla esim. on eräs ystävä (olen ainoa joka hänellä on pysynyt, muut ihmissuhteet aina katkeavat) joka aina valittaa juuri siitä että kaikki hänet hylkäävät yms. Mutta en yhtään ihmettele. Jos häntä esim. pyytää johonkin ei koskaan lähde. Ja jos joskus lupautuu johonkin peruu sen viimetingassa. Ainut milloin häntä voi tavata on jos menee hänen kotiinsa. Hän ei myöskään ole ikinä aktiivinen osapuoli ystävyyssuhteissaan vaan aina muut saavat ottaa häneen päin yhteyttä. Ja mikä yhtäläisyys hänessä ja sinulla on se että hän marisee siitä kun aiomme muuttaa toiselle paikkakunnalle. Muut ytävyyssuhteeni ovat kyllä muuton aina mainiosti kestäneet, ja toisen puolesta voisi olla onnellinen jos esim. saanut työpaikan toisaalta.. Että jos tosiaan tätä "hylkäämistä" tapahtuu sinulle useinkin niin kannattaa ehkä vilkaista peiliin..

Mullekin tuli mieleen et jos ois peiliin katsomista. Ja onhan ihmisillä sellasia aikoja et ne ei ehdi niin usein nähdä tms, mulla ainakin joskus joku esim tapaa jonku uuden äijän ni ei jotain kaverii näy eikä kuulu, enneks vähän aikaa menny ja taas niitä näkee. Pitää vaan aatella et kyllä ne vielä ottaa yhteyttä ja ehtii tapaamaan. Mua itse ahistaa sellaset ihmiset jotka saa hirveet siepit jos joskus joutuu perumaan, oon huomannu et sellasia ihmisiä ei mun kaveripiiristä enää löydykään. Ja siitä saa suuttua jos aina peruu/usein mut jos joskus ni en ymmärrä et kauhee riita suunilleen alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos noin tosiaan käy useastikkin että kaverit pistävät välit poikki "ilman syytä" tai muuten vain lopettavat yhteydenpidon kannattaa harkita olisiko sinulla itselläsi kuitenkin osuutta asiaan.. Minulla esim. on eräs ystävä (olen ainoa joka hänellä on pysynyt, muut ihmissuhteet aina katkeavat) joka aina valittaa juuri siitä että kaikki hänet hylkäävät yms. Mutta en yhtään ihmettele. Jos häntä esim. pyytää johonkin ei koskaan lähde. Ja jos joskus lupautuu johonkin peruu sen viimetingassa. Ainut milloin häntä voi tavata on jos menee hänen kotiinsa. Hän ei myöskään ole ikinä aktiivinen osapuoli ystävyyssuhteissaan vaan aina muut saavat ottaa häneen päin yhteyttä. Ja mikä yhtäläisyys hänessä ja sinulla on se että hän marisee siitä kun aiomme muuttaa toiselle paikkakunnalle. Muut ytävyyssuhteeni ovat kyllä muuton aina mainiosti kestäneet, ja toisen puolesta voisi olla onnellinen jos esim. saanut työpaikan toisaalta.. Että jos tosiaan tätä "hylkäämistä" tapahtuu sinulle useinkin niin kannattaa ehkä vilkaista peiliin..

no, minä kyllä kyselen kuulumisia esmes tekstiviestein ja sopii minulle tavata vaikka keskustan kahviossakin mutta olisi kiva jos joku tulisi tännekkin... sovittuja menoja en peru, ellen sairastu tms . ja kuten sanoin, ei se muuttaminen niinkään haittaa kun siihen on yleensä hyvä syy mutta muuten...

Yhteistyössä