Alkaakohan mulla vaihdevuodet jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja O-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

O-o

Vieras
Nyt on melkein puol vuotta mennyt niin ettei menkat tuu 4 viikon välein, vaikka tähän asti on väliä ollut tasan 28 pvää. Sitten kun ne tulee, esim 2kk päästä, niin on niin niukkaa vuotoa ettei oikeastaan sidettä tarvis, ja sit parin viikon päästä tuleekin kauhee tulva millasta ei oo ennen ollut.. Mitä helvettiä tää on. Olen hilkun alta 40v.
Nyt on menossa tää tosi niukka vuoto. Eli kun nää loppuu niin tulee joku tulva viikon-kahen päästä, luulisin.
Onks tää nyt sit vaihdevuosien alkua. Ihan aattelin et oisin voinut viel lapsen pyöräyttää tossa 40-45vuotiaana. :o

olisin todella onnellinen, jos menkkarumba loppuisi jo. suosittelen kuitenkin lääkärissä käyntiä, ettei olisi mitään kystiä tms. toki varmaan oletkin käynyt joka vuosi tarkastuksessa.

Saattaa olla. Minulla ainakin vuodot niukkeni niukkenemistaan kun vaihkarit alkoi. Ne todettiin jo 38 vuotiaana, juuri kun olin vihdoin löytänyt miehen ja saatoin alkaa haaveilla lapsista.

Tulikin vaihdevuodet ja elämä jäi elämättä:(

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
olisin todella onnellinen, jos menkkarumba loppuisi jo. suosittelen kuitenkin lääkärissä käyntiä, ettei olisi mitään kystiä tms. toki varmaan oletkin käynyt joka vuosi tarkastuksessa.

ai, mutta vaihdevuodet tuovat yleensà mukanaan kaikkea muutaa uutta "mukavaa". nàin olen kàsittànyt

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

ai, mutta vaihdevuodet tuovat yleensà mukanaan kaikkea muutaa uutta "mukavaa". nàin olen kàsittànyt

totta kai. mutta ei tarttis pelätä tulevansa raskaaksi. minusta se olisi jo jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saattaa olla. Minulla ainakin vuodot niukkeni niukkenemistaan kun vaihkarit alkoi. Ne todettiin jo 38 vuotiaana, juuri kun olin vihdoin löytänyt miehen ja saatoin alkaa haaveilla lapsista.

:( No voi harmi.
Mä elän vielä toivossa että tämä olis nyt jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

:( No voi harmi.
Mä elän vielä toivossa että tämä olis nyt jotain muuta.

kannattaisi siis käydä gynellä, minä ainakin kävisin. ja onpas jollakin käynyt huono mäihä....mutta kaikella on tarkoituksensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

totta kai. mutta ei tarttis pelätä tulevansa raskaaksi. minusta se olisi jo jotain.

Mutta jospa toivoo tulevansa raskaaksi, kuten ap:kin??!

Kannattaa mittauttaa FSH. Se kertoo, miten pitkällä mennään... Tosin mulla ei ollut vielä kovin korkea silloin aikanaan, mutta kohonnut kuitenkin ja menkat katosi lähes kokonaan (kuukausien välejä ja sittenkin niukkaa vuotoa).

Yhteistyössä