Alkaisko siivoamaan vai katselisko vain vierestä ku muut siivoaa?

Alkaisko siivoamaan vai katselisko vain vierestä ku muut siivoaa?

• Siivoa

Ääniä: 13 86,7%
  • Katsele vierestä

Ääniä: 3 20,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    15
No ku meillä on noin kans ja täälä on ihan kirjalliset ohjeet että liesituuletin pitää olla aina päällä, eikä tota liesituuletinta edes saa kokonaan pois päältä. Mutta onko näin aina vai ei????

Meillä on kans sellaset ohjeet et koko ajan pitää olla päällä mut ei täysillä tietenkään. Jotenkin liittyy huoneilmajuttuihin kun meillä tuo liesituuletinsysteemi on ainakin samalla ilmastointilaite.

Meillä on kans sellaset ohjeet et koko ajan pitää olla päällä mut ei täysillä tietenkään. Jotenkin liittyy huoneilmajuttuihin kun meillä tuo liesituuletinsysteemi on ainakin samalla ilmastointilaite.

Samoin meillä, eli liesituulettimesta ohjataan koko talon ilmastointijärjestelmää. Meillä talo on 80-luvulla rakennettu ja ilmastointisysteemi vielä sen aikainen. Jos lieskarin laittaa kokonaan pois päältä sammuu myös koko muun talon ilmastointi. Itse ilmastointikone on vintillä.

Ja itse kysymykseen, kyllä mä äänestin siivoa, vaikka taitaa olla jo myöhäistä :D Itsekin mielellään katselisin, kun muut siivoaa.

Yhteistyössä