Alkava keskenmenko vai mikä??

  • Viestiketjun aloittaja Huoestunut
  • Ensimmäinen viesti
Huoestunut
Meillä on ollut yritystä tässä 4kk,ja edelliset menkat alkoi 17.7.Mun kierto on ollut n.33 päivää,yksi kierto oli 29.Kp.34 illalla mulle tuli ensimmäisen kerran heikko-olo.Syönti auttoi tähän.Seuraavana päivänä piti syödä parin tunnin välein,että olo olisi ollut "normaali".Sit tuli jo yölläkin sellanen olo,et jos nyt en syö,oksennan.Mistään alkavasta vatsataudista ei voinut olla kyse,koska mitään mahakipua ei ollut.Eikä siihen auta tuo syöminenkään kyllä.
Kp.37 oli jo jokseenkin parempi olo,mutta suuta alkoi kuivata.Tämä vaiva on edelleen.
No,nyt on siis kp.39,ja aamulla tein testin prismasta ostetulla halpistestillä.Selvä nega!
Miten teillä on oireillut keskenmeno? Voisiko tässä olla kyse siitä,että se on tulossa,eikä raskaushormoonia enää ole tarpeeksi plussatestiin?Toisaalata kun asiaa gooletin,sieltä selvisi,että testi saattaa näyttää plussaa vielä pitkään keskenmenon jälkeenkin! Että siihen ei oikeen taas täsmää..
Mainittakoon vielä,että edellisen raskauden aikana kävin testissä rv.5+2 ja positiivinen oli.Jos nyt olisin raskaana,tuo viikko olisi eilen tai tänään.
 
Noh..
Ei voi puhua keskenmenosta kun ei ole todettua raskauttakaan. Jos olisi kyseessä keskenmeno, niin joko tulisi vuoto tai sitten raskaustesti näyttäisi plussaa. Nyt vain näyttää siltä, että et ole raskaana, kierto jostain syystä normaalia pidempi. Ja olojahan on, ihan normaalistikin kierron lopussa kun hormonitasot laskee.
 
Huolestunut
Noi oireet tosiaan ihmetyttää.Etenkin just toi lievä huono-olo.Koskaan mulla ei ole ollut tollasta,muuta sillon,kun olen ollut raskaana.Ei siis loppukierrostakaan.Mut joo,ei kai tässä keskenmenosta kyse ole.Täytyy nyt päivä kerrallaan kattoo,ja tehdä testi muutamien päivien päästä,jos menkkoja ei näy.Sit täytyy jossainvaiheessa mennä lääkäriin,jos testi vaan näyttää negaa,ja menkkoja ei näy.
T:AP
 

Yhteistyössä