Alkava vatsatauti vai mikä ihmeen hyppykuppa tää on? Palstalääkärit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piparnakkeli

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
3 035
5
38
Iltaisin pientä lämpöilyä, vatsassa tuntuu todella kurjalta, pöntön halaaminen olisi ihaninta mitä voin kuvitella, mutta siitäkään ei ole apua. Väsyttää ja särkee päätä.

Onko tää nyt vatsatautia, influenssaa, flunssaa vai hyppykuppa? :D

Hei! Mulle pamahti ihan yks kaks kuume eilen ja koko päivän kuvotti ja päätä särki. Ilta ja yö menikin sitten sitä pyttyä halatessa. Mulle tulee kuume todella harvoin, joten veikkaan influenssaa. Karsee olo joka tapauksessa..
Jaksamista!

Vatsaflunssaa on nyt liikkeellä. Mun lapsella alkoi juuri päänsäryllä ja vatsakivulla (huono olo), sitten tuli kuume. Oksensi kerran ja helpotti. Kuumetta kesti pari päivää ja laski sitten pikkuhiljaa, flunssan oireet tuli kovan kuumeen jälkeen.

[QUOTE="qwer";25570440]Vatsaflunssaa on nyt liikkeellä. Mun lapsella alkoi juuri päänsäryllä ja vatsakivulla (huono olo), sitten tuli kuume. Oksensi kerran ja helpotti. Kuumetta kesti pari päivää ja laski sitten pikkuhiljaa, flunssan oireet tuli kovan kuumeen jälkeen.[/QUOTE]

Voi, toipumisia sinne. Vuotaako hänellä ihan nenä tai onko lihassärkyjä?

[QUOTE="Kohtalotoveri";25570391]Hei! Mulle pamahti ihan yks kaks kuume eilen ja koko päivän kuvotti ja päätä särki. Ilta ja yö menikin sitten sitä pyttyä halatessa. Mulle tulee kuume todella harvoin, joten veikkaan influenssaa. Karsee olo joka tapauksessa..
Jaksamista![/QUOTE]

Toipumista sullekin! Toivottavasti tää oma vaiva menis ohi... sieltä missä aita on matalin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25570474:
Testata voit vaikka heti, jos oireita kerran on.

Ja jos pelkästä halailusta ei ole apua, niin mitenkäs sormet kurkkuun tyyillllä ja pakottaa antamaan ylen :x

Ei tarvii :ashamed: edes työntää sormia kurkkuun.. itellä se onnistuu "vatsalihaksia" vatsaa muljuttamalla että tulee ykä..joskus migreenissä on hiton huono olo mut se oksu ei halua tulla..

Ja mulla kun ei tuo refleksi ole kovin herkässä, tuntuu, että sinne nieluun saa työntää koko nyrkin ja aika napakasti, muutama toisto ja vasta sitten alkaa homma kulkea.

Helopotuksen tunne on välitön :)

Yhteistyössä