Alkio liian pieni viikkoihin nähdenkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumietiskelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumietiskelyä

Vieras
Kävin varhaisultrassa tiistaina ja kuukautisten mukaan viikkoja olisi pitänyt olla 8+0. Kuitenkin tiesin tarkalleen milloin raskaus on voinut saada alkunsa (15.12). Minulla on pitkä kierto ollut aina. Ultrassa alkion kooksi selvisi vain 8mm. Ja vastasi kooltaan kuulema viikkoja 6+5. Syke näkyi selvästi. Onko alkio mielestänne liian pieni viikkoihin nähden?

Siis oliko ultra 15.12 vai saanut alkunsa silloin? Mulla ollut 7 päivää pinenmpi ja kierto heittänyt sen verran. Jos oli syke ja kaikki ok niin luulen hedekmöittymisen olleen myöhemmin kuin kuvittelit.

No mulla oli yks kerta mikä johti raskautumiseen ja ultran mukaan 4 päivää pienempi alkio/sikiö vaikka kuukautiskierto säännöllinen ja tiesin aivan tarkkaan koska ollut seksiä. Ne siittiöt voi elää useita päiviä elimistössä. Mulle tuli tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No mulla oli yks kerta mikä johti raskautumiseen ja ultran mukaan 4 päivää pienempi alkio/sikiö vaikka kuukautiskierto säännöllinen ja tiesin aivan tarkkaan koska ollut seksiä. Ne siittiöt voi elää useita päiviä elimistössä. Mulle tuli tyttö.

Minäkin jostain luin, että tyttösiittiöt uisivat hitaammin. =) Jos se siis on tyttö tosiaan. Toivon vain että alkio kasvaa normaalisti. Lääkäri sanoi että vaikea mitata tarkkaa kokoa kun vielä niin pieni. NT-ultraa sitten odotellaan...

mulla ultran mukaan hedelmöitys olisi tapahtunut keskiviikkona mutta seksiä harrastettiin sitä edeltävänä sunnuntaina (en muista päivämääriä, kuitenkin helmikuussa 2009) eli meilläkin oli siittiöt vissiin elänyt 4pv mun sisällä :D ja oi vaan se 1 kerta moneen viikkoon niin siitä tiiän :)

Alkuperäinen kirjoittaja mu:
mulla ultran mukaan hedelmöitys olisi tapahtunut keskiviikkona mutta seksiä harrastettiin sitä edeltävänä sunnuntaina (en muista päivämääriä, kuitenkin helmikuussa 2009) eli meilläkin oli siittiöt vissiin elänyt 4pv mun sisällä :D ja oi vaan se 1 kerta moneen viikkoon niin siitä tiiän :)

niin ja meillekkin tuli tyttö, nyt 6 vk <3

Yhteistyössä