Alkoholinkäytöstä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gilette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gilette

Vieras
Sinä jolla on lapsia; kuinka usein käytät alkoholia? Tähän myös kerrat kun juot yhden tai kaksi juomaa.Ei pelkästään baarireissuja.Juotko kuinka usein iltaisin muutaman?

Juon n.2 kertaa vuodessa 4-5 siideriä.Siinä kaikki,saunailloissakin juon pepsi-maxia. Alkoholisti isä piti huolen siitä että tissuttelemaan en ala,ja eipä tuo oikein maistukkaan.

Ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Menee kerralla n. sixpack siideriä illan mittaan. En ole näitä "juon yhden" ihmisiä. Ja siis sixpackini on näitä 0,33 tölkkejä, ei isoja puolen litran jutskia.

Nyt en juo ollenkaan kun olen raskaana, mutta normaalisti talvella ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Jouluaikaan enempi tai jos mennään jonnekin lomalle. Kesällä tulee otettua viiniä mökillä ollessa useammin, mutta ei maistu joka ilta. Mun juominen on melkein aina lasi tai kaksi viiniä per kerta, juhlissa enempi.

Mä oon käyny baarissa varmaan 1,5v sitten viimeksi. Ja yleensäkään en juo lähes ollenkaan. Jos niin sen yhen saunassa kerran viikossa. Viini/olut ei mene joten se on se sauna sidu jos on.

Hmmm.

Kerran viikossa menee olut saunassa- joskus kaksikin.
Toisinaan otan yömyssyn.

Humalaan en itseäni juo, mulle tulee hillitön krapula aika nopeesti.
Sellainen loiva nousuhumala ja täts it. Perseitä en kisko olalle ikinä.

Eli viikottain käytän alkoholia enkä katso itselläni olevan ongelmaa asian suhteen vaikka minulla lapsia onkin.....

Riippuu tilanteesta, fiiliksestä yms, mutta kerran-pari viikossa 1-2 ollutta tai siirediä, joskus välissä viikko/viikkoja ettei ollenkaan. 1-2 kertaa vuodessa yli 4 annosta/kerta.