Alkumetreiltä loppumetreille 1

  • Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti
Hertta81
Viljonkka 29/30, Y12/08, +03/08 LA 13.11
Hertta81 26/28, Y12/08, km 03/08, +04/08 LA 18.12
Pupustiina LA 19.12
erppa 23/26 Y02/08 +4/08 LA 22.12
minisun 25/27 Y9/07, +4/08 LA 25.12
karamelli 25/25 Y1/08 +4/08 LA 25.12
Philippa 28/29 Y02/08 +04/08 LA 28.12
Noa 27/39 v. Y12/07 km 03/08, +05/08 LA 12.1.09
Angelique 24/26 Y4/07 km8/07, +05/08 LA 23.1.09

 
Hertta81
No niin! Nyt on saatu uusi ketju alulle.
Pupustiina vois vaikka päivittää tuohon lisätietoja itsestään, ikätietoja, yrityksen aloitusta...jos haluut :)

Olipahan miulla eilen aikamoinen ilta! Huh... Iltapäivällä töissä huomasin vessassa käydessäni, että vuodan sellaista rusehtavaa tuhrua, paperiin jäi ja ihan alkkareihin asti oli valunut... (sori yksityiskohdat). Hirvee paniikki iski, että onko tää nyt taas lopun alkua? Koitin neuvolaan soittaa, kun olin töistä lähdössä, mut siellä oli vaan vastaaja... Sit soitin kaverille, et pitäsköhän täs nyt lähtee saikulle tarkastukseen vai kannattasko vielä ootella, kun ei nyt ihan puhdasta verta kuitenkaan ole tullut... Ajoin sit kuitenkin kotiin koirat ruokkimaan ja sit läksin takaisin kaupunkiin, että pakko sinne saikulle on nyt päästä tarkastukseen, en muuten saa mielenrauhaa ja saati sit yöllä nukuttua. Oottelin ihan hirveen kauan eka päivystyksen puolella, et pääsin lääkärille, joka kirjottaa sen lähetteen äitiyspolille tutkimukseen. Reilun kahden tunnin odottelun jälkeen pääsin ultrattavaksi ja helpotus oli suuri, kun kaikki olikin hyvin! Huoh... Olin ihan varma, että tää taas tyssäsi tähän, koska niinhän se viimeksikin tuhrulla alkoi, kunnes muuttui sit ihan runsaaksi vuodoksi ja kivutkin oli sitä luokkaa... No, kauheen kovia kipuja miulla ei ollut, joten se ehkä vähän kuitenkin antoi toivoa... Pientä nipistelyä oli, mut ei pahempaa. Kaikki oli siis kuitenkin hyvin. Vuoto saattoi ehkä johtua istukasta, kun se on aika lähellä kohdunsuuta, niin kohtu kun kasvaa, on siitä istukan reunasta voinut tippa tai pari jotain vuotaa... Jotain tuommosta se lääkäri selitti. Eläjä oli 3,1 cm pitkä ja kädet ja jalat siellä näkyi. Syke näkyi myös (ite en sitä ehtiny nähä, mut lääkäri sanoi, että syke näkyy, kaikki ok). Lääkäri vaan sanoi, että siellä se liikkuu :) Nyt pitää vaan jatkossa seurailla, et tuleeko noita vuotoja lisää... Tarkastukseen vaan jatkossakin, jos jotain epäilyttävää ilmenee, saati jos vielä pahempaa vuotoa tulee.

Ja tulipas taas pitkä romaani yhdestä saikkukäynnistä :)

Hertta 9+6
 
Noa
No huh huh, onpa siulla ollut jännät paikat! Varmasti säikäytti, mutta hyvä että kaikki oli kuitenkin kunnossa! Aika iso tyyppi sulla siellä jo on :) Nopeesti se kasvaa.

Minuu kans eilen taas nipisteli vatsaa, mutta kaipa tuollainen kuuluu asiaan. Mulla aika usein tulee iltaisin noita kipuja, mutta menevät kyllä aina ohi. Vuotoja ei thank god ole ollut (koputtaa puuta). Voi, tulisipa ensi tiistai nopeesti!
 
Hertta81
No kyllä säikäytti... Kotona sit vaan itku tuli, kun aattelin, et jos tääkin menee nyt pieleen... Päätin jo, että jos menee kesken, laitan pillit pussiin ainakin vuodeksi! Pää ei kestä... No, mutta onneksi siellä kaikki olikin kunnossa!
Nipistelyjä on miullaki sillon tällön, täs aamullakin tuntu välillä, mut ei mitään kipeitä... Sellasia vaan, että tuntuu kuitenkin. Kuuluu asiaan. Kohtuhan joutuu koko ajan venymään ja kasvamaan, kun se alkiokin koko ajan kasvaa :) Joo, on tosiaan aika paljon kasvanu siitä varhaisultrasta, sillon rv6+5 oli 6,8 mm ja nyt eilen rv9+5 3,1 cm. Eli tasan kolme viikkoohan tuosta varhaisultrasta oli aikaa. Sain eilen sellasen uuden ultrakuvan sikiöstä (sain myös varhaisultrasta) :) Ihan siinä pää ja raajat näkyy. Siinä kuvassa pituus lukee olevan 33 mm, mut 2 milliä nyt sinne tai tänne... :D Äkkiä se kuitenkin kasvaa! Mitähän lie sit np-ultrassa? Varmaan jotain 5-6 cm... Jännää!

Alle viikko siis enää ultraan siulla, Noa! Äkkiä se menee :) Paljos siulla sit on viikkoja?
 
Noa
Sit ultrassa on 7+1. Viimeksi meni kesken noita aikoja, eli jos sen yli pääsen ja ultrassa näyttää kaikki olevan kunnossa, niin pieni kivi kyllä vierähtää sydämeltä :)
 
Hertta81
No ihan varmasti! Itelläkin tuntu jo mahtavalta, kun pääsin sen 5+5 ohi :) Ja sit kun ultrassa vielä kaikki oli ok. Kyl sit voi jo ainaki vähän huokasta helpotuksesta, jos ultrassa kaikki kunnossa :)


 
minisun..
Hui,onpa ollut jännää Hertalla!Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin!Mutta kyllä tuommoinen varmasti järkyttää..Toivotaan että mitään ei enää tule.
Nopeaa tuo tuolla vatsassa kyllä kasvaa.Ostin sellaisen odotuspäiväkirjan missä on joka päivästä kerrottu mitä tapahtuu.Siinä on juuri koko mainittu useidn päivien kohdalla.

Täällä on muuten kaikki hyvin.Valtava väsymys on vaivannut.Päivät töissä menee mutta iltaisin en ole jaksanut tehdä yhtään mitään.Jospa se tästä pikku hiljaa helpottais.Hemoglobiininkin jo tarkistin mut ei se vielä ollut alarajalla.Mutta laskenut kuitenkin oli normaalista niin varmaan sekin aiheuttaa väsymystä..
Muutamana aamuna ruoka on tullut ylös.Ja monet hajut ällöttää..Aikaisemmin oli mielihaluja mutta niitä ei ole enää ollut.Enemmänkin vaivaa ruokahaluttomuus..
 
Hertta81
Hitsi, kun en eilen tajunnut pyytää, että oisivat kattonu hemoglobiinin, kun miullakin on ihan hirveetä väsymystä koko ajan... Töissä väsyttää aivan kamalasti. Mut työkin kyllä on sen verran tylsää, kun koko ajan vaan koneella istun, niin ihmekös tuo, jos alkaa pilkkimään... Neuvolassa hemppa oli 141. En tiiä sit liekkö siitä laskenu... Väsymystä oli kyllä jo sillon tosi paljon ja kuitenki noin hyvä luku tuli...
 
karamelli83
Moi!

Yhä pahaa oloa ihan hirveästi, ruokana toimii tällä hetkellä vesi. Ja yökin vaikka ei tulisi mitään hajujakaan..oikein mukavaa.

Onneksi H:lla oli kaikki ok.

Parin viikon päästä eka ultra, se np-ultra.

Mulla olisi sellainen toivomus, mitä muut on mieltä.. Että jos ei sit tehtäis tän alotuksen jälkeen uusia ketjuja, vaan kirjoiteltais aina tähän samaan, vaikka sivuja ois jo yli 100? Sitten olis helppo itse raskauden loppuvaiheillakin esim käydä lueskelemassa että miten kenenkin alku menikään jne?
Musta on vähän hassua avata uusi ketju kun esim 10 sivua kasassa,kun uusimman sivun saa kuitenkin klikattua heti painamalla viimeisimmän sivun numeroa.. Ja nyt kun ketjulla hyvä nimikin. Mitä mieltä?

Mulla oli neuvolassa hemog. 164, siitä on varaa laskeakin.. Mutta pääosinhan väsymys johtuu kun kroppa tekee niin kovasti töitä että asukilla olisi hyvä olla ja kasvaa.

Huomenna alkaa kymmenes viikko. Tuntuu upealta. Vaikka oksu onkin koko ajan kurkun tienoilla ja selkä kipeänä jo makoilusta. Mutta tämä on kyllä kaiken arvoista.

Melli ja pippuri (joka pippurisesti aiheuttaa oireita) 8+6
 
Hertta81
Voi harmi tuota Karkin oloa :( Toivottavasti ei nyt kovin montaa viikkoa enää tuommoista kestäisi... Johan se olo alkaa menemään varsin heikoksi, jos mikään ei pysy sisällä tai ei pysty mitään syömään.
Asutko Karkki jossain vuoristossa, kun hemppa noinkin korkee? :D Kuulemma kun vuoristossa asuvilla on korkeampi hemppa, kun hapensaanti siellä on vähäisempää... :) Heh...

Tuosta uuden ketjun avaamisesta... Uusi kun on kiva aina laittaa pystyyn, mut toisaalta samahan se ois, vaikka siinä yhdessä ketjussa ois 1000 viestiä... Meneeköhän se jotenki tukkoon, jos ei uutta avaa välillä? No ei varmaan... Niin, jos jotain vanhaa juttua lähtis ettimään, niin sais selata monia sivuja taaksepäin, et olikohan se yks teksti ketjussa 4 vai 6 ja sit sais ihan hirmu määrän sivuja lukee läpi, et missähän se oli. Yhdessä ketjussa ne vanhatkin jutut olis aina "käsillä"... Vaik enpähän nyt noita ite ole suuremmin tarvinnu selailla... Mut kyl miulle passaa idea!

Pitää kohta kammeta syömään... Meinaa tulla kuvotusolo... Tai itse asiassa jo vähän onkin, kun ei yhtään nyt tee mieli niitä leipiä, joita tein evääksi...

Hertta 9+6
 
Noa
Kyllä mullekin tuo ketju-juttu sopii. Kirjoitellaan vaan tähän.

Hitsi, mie oon kyllä venäyttänyt selkäni taas tosi pahasti. Tehdään kotona vähän remppaa, niin oon jotenkin huonossa asennossa ilmeisesti ollut kun on alaselkä toiselta puolelta ihan kunnolla kipeytynyt. Pitää nyt yrittää levätä ja vähän venyttää vaikka, jos se auttaisi. Normaalitilanteessa laittaisin kyllä mobilatia tai jotain muuta tulehduskipuvoidetta, mutta nyt ei taida uskaltaa.

Juu, syömään pitää täälläkin kammeta!
 
Philippa*
Hertta; huh, mulle tuli ihan kylmät väreet kun luin tosta sun järkkyillasta... Onneksi kaikki on mahatavasti!

Melli: jospa sun pahisolo helpottais pikkuhiljaa, kun eikös se yleensä tuppaa yökötys loppumaan 12.viikon tienoilla? Ja miten siulla voi olla noin korkee hemoglobiini..! Minä luulin että mulla on korkee, ja se oli sentään vaan 148. Mutta mulla voi tehdä tää kasvisruokavaliokin.

Musta tuo Mellin ehdotus ois ihan hyvä. Myöhemmin ois helpompi ettiä niitä aikojenalussa-viestejä.

Oma olo on samanlainen kuin aiemminkin.. Paha olo on, mutta oksentelua onneks ei. Väsyttää koko ajan, mutta silti nukun huonosti.

Philippa rv 8+3
 
karamelli83
En asu vuoristossa..
En tiedä miksi niin korkea oli neuvolassa, ei se yleensä tuollainen ole. Silloin kun oli se migreenikohtaus jä makasin päivystyksessä, se oli ihan alarajoilla, joten ehkä se otti sitten koettelemuksen jälkeen kunnon spurtin.:) joskus viikolla 12 uusi neuvola, ultran jälkeen, sit sen näkee onko yhä niin mahdottoman korkea. Mutta ei hoitsu kyllä ollut mitenkään huolissaan.

Totta,olo on aika voimaton kun ateriana vettä tai eilen jopa 3 viiliä koko päivän aikana. Kävin aamulla vaa'alla,kiloja on tullut ropisten alas. Mulla on kyllä eksramassaa, mutta näin nopea ja tällaisella tavalla lahduttaminen ei ole todellakaan terveellistä, joten jos ei tää tästä ala muuttua johonkin suuntaan niin meen viimeistään maanantaina lekurille kysymään et mitäs nyt.

Voi vitsi Noa, otan osaa selkäkivusta. Mutta milläs viikolla oletkaan? Aikaalussa jo meinaan voi se pikkuinen asukkikin aiheuttaa issias-tyyppisiä kipuja.

Melli rv8+6
 
Noa
Karamelli: Olen kyllä jostain lukenut että raskaus voisi aiheuttaa selkäkipuja, mutta en yhdistänyt niitä raskauteen, kun mulla on yksi vanha vaiva tuolla vasemmalla puolella, ja se on nytkin kipeytynyt. Mutta voihan se olla että niillä on yhteys. Googletin tuossa juuri ja hormonit (ne pahuksen hormonit jotka saa kaikki oireet aikaiseksi) pehmentää jotain kudoksia tuolla ristiselässä ja voi aiheuttaa kipua. Täytyy tarkkailla tilannetta ja toivoa että ei menisi pahemmksi. Niin, nyt meneillään 6+2.
 
pupustiina
Viljonkka 29/30, Y12/08, +03/08 LA 13.11
Hertta81 26/28, Y12/08, km 03/08, +04/08 LA 18.12
Pupustiina 28/? Y 01/08 +04/08 LA 19.12
erppa 23/26 Y02/08 +4/08 LA 22.12
minisun 25/27 Y9/07, +4/08 LA 25.12
karamelli 25/25 Y1/08 +4/08 LA 25.12
Philippa 28/29 Y02/08 +04/08 LA 28.12
Noa 27/39 v. Y12/07 km 03/08, +05/08 LA 12.1.09
Angelique 24/26 Y4/07 km8/07, +05/08 LA 23.1.09

laitoin tuohon nyt jotain omalta kohdaltani. Luonnollisesta kierrosta ei ole hajuakaan, ja raskaus on clomifen raskaus ja kuukautisetkin saatu terolutien avulla.

Ekaa raskautta yritettiin vuosi, kun päästiin tutkimuksiin ja sit meni muutama kk kun oikeilla lääkkeillä tulin raskaaksi.Toista kun päätettiin alkaa yrittään, menin suoraa päätä gynelle ja sain samat kuurit kun aikasemmin ja 2 kiertoa siihen plussaan onneksi vaan meni.

Kamala sentään, minkä säikäyksen olit hertta joutunut kokeen. Tuo on se mun pahin pelko, joka kerta kun meen vessaan pelottaa mitä siellä housuissa on..
Onneksi kaikki on kunnossa ja sait asiaan varmuuden.

Mun olo hyvä, tosin viime yönä heräsin taas klo 3 ja en nukkunut sitten sen jälkeen, ei vaan uni tullut ja arvatkaa vaan väsyttääkö nyt. Työstressiä ym muut asiat velloo mielessä. No jospa ens yönä nukuttais.

Taidan ottaa 15 minsan täsmätorkut ja lähen hakeen sit poitsua hoidosta.

Moro.

Pupustiina
 
Hertta81
Joo, kyl on tullu tarkkailtua viime aikoina, että mitä sinne housuihin on tullu vai onko mitään... Heh! Onneksi tämä nyt oli kuitenkin väärä hälytys! Ja toivotaan, ettei kellekään teistä samanlaista sätkyä tule!

Ei hitsi! Miullahan on oma ikä päivittämättä :)

Viljonkka 29/30, Y12/08, +03/08 LA 13.11
Hertta81 27/28, Y12/08, km 03/08, +04/08 LA 18.12
Pupustiina 28/? Y 01/08 +04/08 LA 19.12
erppa 23/26 Y02/08 +4/08 LA 22.12
minisun 25/27 Y9/07, +4/08 LA 25.12
karamelli 25/25 Y1/08 +4/08 LA 25.12
Philippa 28/29 Y02/08 +04/08 LA 28.12
Noa 27/39 v. Y12/07 km 03/08, +05/08 LA 12.1.09
Angelique 24/26 Y4/07 km8/07, +05/08 LA 23.1.09

No nyt on oikein!

Voi hitsi, koita Pupustiina tänä iltana mennä aikasin nukkumaan, niin saat viime yön univajeen takas!

Auttaskohan tää?

Unijuoma tee

Luomupiparminttutee, haudutetaan kunnolla pannussa ja kun tee on laskeutunut hieman jäähtynyt siihen lisätään kultakenno eukalyptushunajaa. auttaa unensaantiin, rentoutumiseen ja levottomuuteen.

Ja toinen "unijuoma" kans mistä oon kuullu, niin kuumaan maitokaakaoon lisätään kanelia. Se on kyllä hyvää, oon testannu...
 
pupustiina
Voi myrkky!Räjähdin ittekin nauramaan, miten tyhmä olin...Mietin päivällä, että mitä ihmettä noi luvut alussa tarkoittaa, sit kun joskus seurailin, että niitä kiertopäiviä kirjoiteltiin, aattelin et ne liittyi niihin!!!!!Olenkohan hiuman putkiaivoinen!

No siis pitänee päivittää, IKÄMME siis 30/31!Voi että hävettää....

Pupustiina
 
pupustiina
Viljonkka 29/30, Y12/08, +03/08 LA 13.11
Hertta81 27/28, Y12/08, km 03/08, +04/08 LA 18.12
Pupustiina 30/31 Y 01/08 +04/08 LA 19.12
erppa 23/26 Y02/08 +4/08 LA 22.12
minisun 25/27 Y9/07, +4/08 LA 25.12
karamelli 25/25 Y1/08 +4/08 LA 25.12
Philippa 28/29 Y02/08 +04/08 LA 28.12
Noa 27/39 v. Y12/07 km 03/08, +05/08 LA 12.1.09
Angelique 24/26 Y4/07 km8/07, +05/08 LA 23.1.09

 
Noa
Ellien sivut temppuillu koko päivän, ei päästäny tänne koko päivään! Kauheeta miten sitä onkin koukussa, tunnin välein piti käydä kokeilee et joko nyt ;)

Eipä miula mitään asiaa, kamala väsymys ollut eilen ja tänään. Tuossa juuri torkuilta heräsin. Selkä vieläkin vihottelee, niin ei edes lenkille pääse. Noin ihana ilmakin olisi. No parempi parannella se kuntoon, ja sit vasta lähteä. Mie vaan lasken öitä ultraan... Sit vasta pystyn vähän rentoutumaan.

Noa 6+3
 
karamelli83
Huomenta!

Tänään on vähän parempi olo, ainakin nyt vielä.
Jaksaa jo olla pystyssä eikä heti yöki.
Eilen tosiaan koko päivän jumitti nää sivut, oli outoa.

Olen ihan kauhistunut; käpytikka on tehnyt kolon linnunpöntön alareunaan ja syönyt poikaset joiden ääntelyä me ollaan ihasteltu. Nyt lintuvanhemmat käyvät pöntöllä vähän väliä..toivottavasti jaksavat rakentaa pesän uudelleen ja munivat, mulla käy ihan sääliksi. Kun heräsin toinen linnuista toukka suussa pyöri pöntön luona, oli viemässä poloisille ruokaa. Julma luonto.:( Ja nyt sehiton käpytikka vielä palasi pöntölle, häädin sen pois. Mitä tuollaiselle voi tehdä auttaakseen? osuisinpa kivellä..

Miten teillä menee?

Melli, lintuemo rv9+1
 
Angelique1
Huomenta!!

Täällähän on viikolla tapahtunut vaikka mitä, ketjun nimikin muuttunut! :) Lähettiin äkkiseltään maanantaina vähän kesälomareissulle ja eilen illalla palailtiin takaisin. Oltiin anoppilassa käymässä ja johan siellä taas kyseltiin, että millonkas teille tulee perheenlisäystä, nyt oli pakko valehdella suoraan, että ei nyt ainakaan. Viimeksi kerrottiin jo niin aikasin ja se oli inhottavaa sitten kertoa jälkeenpäin, ettei mitään vauvaa tulekaan.

Hertalla on kyllä ollut jännät paikat, mikäs nyt on tilanne? Vieläkö tulee vuotoa?

Mäkin soittelin maanantaina sitä ultraus aikaa ja olisin saanut jo seuraavalle päivälle jos en olisi itse ihmetellyt, että ei kai sitä nyt vielä kannata kun viikkojakaan ole kasassa kuin 4 ja vähän päälle... Sit se täti kysyi joltain toiselta hoitajalta, että millonkas sitä voi tulla ja sanoivat, että 7+ viikolla. Niinpä sain ajan 10.6... pitkä aika vielä jännäillä. Jotenkin tämä vähäinen oireilu vaan saa huolestumaan. Mulla ei oo oikeestaan muita oireita, kuin kamala väsy ja vessassa pitää juosta vähän väliä. Sillon tällön saattaa mahassa vähän tuntua jotain... Ja sit kun kysyin silet lekurista, että paljos tää ultra suurinpiirtein maksaa, niin ei osannut yhtään sanoa mutta veikkasi (toisen hoitajan avustuksella) että jotain 80 euroo. Mihinkän lääkäriin mä olen taas ajan varannut?? ;)

Ällöttävä käpytikka siellä Karkin pihalla! Hyi...

Hei milläs viikolla teillä alkoi nuo pahoinvoinnit???

t A rv5+1
 
erppa84
Huomenta täältäkin sorvin ääreltä :)
Löysinhän mieki tän uuden ketjun, helposti kyllä :)
Mulla alko oireita ilmetä rv 6+0, sillon tuli tää pahoinvointi kuvioihin joka on kyllä jo vähän helpottanut onneksi. Kahvia juon enään kupin päivässä jos sitäkään. Haju tekee tosi pahaa. Mulla ois se eka ultra 12.6, pyysin sen päivän pomolta vapaaksi, jos siellä ois ikäviä uutisia ei varmaan kauheesti kiinnostais tulla töihin. Pomo onki yksi parhaita ystäviä joten tosi helppo sopia näitä asioita :)
Ei oo tällä hetkellä hirveesti oireita ollu mutta nehän yleensä helpottaa viikolla 10 joten en oo ressiä asiasta repiny :)
Tänne taitaa tulla lämmin päivä!
Aurinkoista päivää kaikille :)

erppa84 rv 9+4
 
Noa
Huomenia!

Mulla on ollut aika satunnaisesti tuota huonovointisuutta, mutta tällä viikolla vasta enemmän. Lähinnä se sijoittuu aamuihin ja iltoihin. Ei siis varsinaisesti okseta, mutta koko ajan on semmonen ällö olo, ja miettii vaan mitä söis tai jois jotta olo helpottais. Mutta kaikillehan ei edes tule sitä pahaa oloa, ja sekin on ihan normaalia. Monet (itseni mukaan lukien) on huolissaan tuosta oireettomuudesta, mutta sehän on ihan yksilöllistä kelle niitä tulee ja millaisia. Mullekaan ei kahvi enää oikein maistu, joskus saatan kupin juoda seurassa ja se menee, mutta ei yhtään tee mieli.

Hitsi, mulle on tullu viikossa kilo painoa lisää. Tai siis ensin se kilo tippui, ja ny se on tullu muutamassa päivässä takaisin, vaikka olen oikeasti syönyt vähemmän kuin normaalisti, ja vessassakin ravaan koko ajan. Mistäköhän johtuu? Enkä ole edes mitää herkkuja syönyt. Kumma juttu.

Ja väsymys nostaa päätään. Viime yön nukuin ihan älyttömän huonosti. Taidan lähteä tänään vähän aikaisemmin kotiin...

Ja ensi tiistain ultra jännittää ihan sikana. En ole varmaan mitään jännittänyt niin paljon kun tuota. Pelkään niin, että sieltä tulee huonoja uutisia, enkä tiedä miten kestäisin. Ja jos siellä on hyviä uutisia, niin musta tulisi maailman onnellisin ihminen sillä hetkellä :) Eli täytyy vaan toivoa parasta. Ja jos on huonoja uutisia, niin mieluummin otan ne nyt vastaan, kun joskus viikkojen päästä. Olen siis varautunut kaikkeen.

Tulipas romaani. Mukavaa päivää kaikille!

Noa 6+4
 
Philippa*
Heippati! Tää kiroilee täällä; käytin auton katsastuksessa ja se ei mennytkään läpi!! Että vein sen sitten samantien korjaajalle ja nyt olemma sitten autotonna. Aika ärsyttävää, etenkin kun meillä on tää asumus aika syrjässä.

Melli: harmillisen ilkeämielinen käpytikka teidän pihalla... Mutta yleensä noille ei voi tehdä mitään, ellei sitten satu huomaamaan kiusanhenki-käpytikan puuhat tosi aikaisessa vaiheessa. Siltikin tahtoo olla niin, että luonnossa tapahtuu tuommoista, niin ikävää kuin se onkin.

Täällä on olo entisellään, vähän vaan on tuo pahoinvointi lähtenyt helpotuksen suuntaan. Ei siis enää ällötä välttämättä ihan joka hetki, mikä sinänsä on positiivista.

Noa: tiedän niin hyvin miltä tuo tuntuu - itse kanssa jännitin sitä ekaa ultraa niin kovin, etten saanut edellisenä yönä nukuttuakaan, vaan nousin jo viideltä jännittämään! Tsemppiä, toivotaan että siellä on kaikki hyvin.

Mukavaa että Mellilläkin on paha olo vähän ruvennut helpottamaan. Jospa se sitten lopulta väistyisi kokonaan.

Philippa rv 8+5
 

Yhteistyössä