Alkuraskauden oireet/oireettomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmm"

Vieras
Tänään 6+0. Postiivisen testin tein kolme päivää sitten, jolloin oli vähän raskausoireitakin (arat rinnat, etova olo, turvotusta, palelua, väsymystä). Eilen ja tänään olo on ollut mitä mainioin eikä mitään edellä mainituista oireista. Eka ultra on 7+3. Ekassa raskaudessa voimakkaat oireet (m. oksentelu) alkoi 5+ ja paheni vain raskauden edetessä.

Nyt mua jännittää ja pelottaa että onkohan nyt kyseessä joku tuulimuna, onko menossa kesken vai mikä. Kun olo on näin oireeton.

Taustasta sen verran että eka ja ainoa lapsi koeputkivauva (lapsi nyt kohta 5 v.), ehkäisyä ei ole käytetty 9 vuoteen ja nyt tuli siis eka luomuplussa koskaan. Yllätysraskaus siis.

mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa viikolta viis alkaen kova pahoinvointi. eka meni näistä pian kesken, mutta oksentelin vaikka vuoto oli jo alkanut..
kolmannessa raskaudessa pahovointi alko vasta viikolta 7, ja loppu jo ennen 12 viikkoa, ja oli ihan selvästi lievempää. esikoinen on tyttö, kuopus poika, ainahan sitä sanotaan että tyttöä odottaessa pahoinvointi on pahempaa, mun kohdalla piti paikkansa.

[QUOTE="annika";25842518]mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa viikolta viis alkaen kova pahoinvointi. eka meni näistä pian kesken, mutta oksentelin vaikka vuoto oli jo alkanut..
kolmannessa raskaudessa pahovointi alko vasta viikolta 7, ja loppu jo ennen 12 viikkoa, ja oli ihan selvästi lievempää. esikoinen on tyttö, kuopus poika, ainahan sitä sanotaan että tyttöä odottaessa pahoinvointi on pahempaa, mun kohdalla piti paikkansa.[/QUOTE]

niinhän sitä sanotaan että tyttö tulee jos oksentelee. itse en usko moiseen. mulla on kaksi poikaa ja toinen raskaus kaikki väittivät että tyttö tulee kun oksentelee koko ajan. Tunnen myös ystävän jolla 4tyttöä ja yksi poika..ja olo oli huono poikaa odottaessa.

Mulla esikoinen on poika ja oksensin 6h/pv viikolle 17 saakka IHAN JOKA PÄIVÄ ja pahoinvointi alkoi siis heti 5+0. Laihduin 3 kg. Ihan mukavahan se olisi jos ei sellaista nyt tulisi..kunhan vaan tulisi sitten aikanaa se vauva.

Yhteistyössä