Alkuraskauden ultra 6+ jotain??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
Mä olen menossa yksityiselle alkuraskauden ultraan, takana siis keskenmenoja ja tuulimunaraskaus.
Soitin tänään ja varasin ajan - viikkoja siis vasta ehkä 6+1 tai 6+2, mistäs sitä tietää vielä tässä vaiheessa. Niin näkyykö TODELLA sydämen syke näin alhaisilla viikoilla?!? Täti jolta ajan varasin oli ihan että joo voit tulla vaikka heti, aika on siis parin päivän päästä.
Onko kokemuksia näin aikaisesta ultrasta ja niistä sydämen sykkeistä?!?

Olin itse rv 6+3 ja syke näkyi. Tietysti aina on mahdollista, että onkin hedelmöittynyt myöhempään ja onkin oletettua aikaisemmassa vaiheessa ja syke ei näy. Silloin täytyy sitten mennä parin viikon päästä uudestaan. Jos varman päälle haluaa, niin kantsii mennä vasta joskus rv 8-10. Mutta toisaalta, kun np on rv 12, niin onko järkeä enää esim. rv10 käydä?

Kaikissa neljässä raskaudessa näkynyt 6-7 viikoilla eli kun olen ultraan mennyt. Aikaisimmillaan kävin 6+0 ja hyvin sykki, myöhäisin tais olla kolmannessa raskaudessa 7+4

Näkyy JOS viikot täsmää. Mä kävin kun piti olla viikkoja 9+2, mutta olikin vasta 6+3. Hedelmöittyminen oli tapahtunut myöhässä.
Varaudu siihen että jos on paljon heittoa, ei välttämättä näy.

Mä kävin verenvuodon takia ultrassa 6+5. Viikot tiedettiin tasan tarkkaan, koska raskaus sai alkunsa ivf:llä. Ultrassa ei näkynyt koko sikiötä, saati sykettä. Tuulimunaa arveltiin, mutta kontrolliultra viikon päästä. Tuolloin näkyikin sitten viikkoja täysin vastaava sikiö + syke.

En siis menisi (enkä itse mennytkään toisessa raskaudessa) alkuraskauden ultraan ennen kuin aikaisintaan 8. tai 9. viikolla.

Voi näkyä tahi olla näkymättä..:D Itse kävin ultrassa ekan kerran, kun oli 6+2 (vai olikohan 6+3? no, sama se..) ei näkynyt sykettä vielä silloin, vaikka kuin yritettiin bongailla.. Mutta viikkoa myöhemmin näkyi ihan selvästi, kuinka minikokoinen sydän pumppaili menemään..

Voi näkyä tahi olla näkymättä..:D Itse kävin ultrassa ekan kerran, kun oli 6+2 (vai olikohan 6+3? no, sama se..) ei näkynyt sykettä vielä silloin, vaikka kuin yritettiin bongailla.. Mutta viikkoa myöhemmin näkyi ihan selvästi, kuinka minikokoinen sydän pumppaili menemään..

Siks mä hämmästelen tuota aikaa, jonka mulle antoivat. Taidan soittaa ja siirtää eteenpäin, en viitti tehdä turhaa reissua..

Yhteistyössä