Missäs olette käyneet alkuraskauden ultrassa Tampereella? Tahtoisi myös tietää paljonko se kustansi? Hakusessa olisi luonnollisesti suhteellisen halpa paikka ja lääkäri Suosituksia?
Ainoat tiedot mitä tarvitsen, ovat että tyyppi on oikeassa paikassa ja että sydämen syke löytyisi..
Koskiklinikalla kävin, maksoi n. 80 euroa. Soitin aikaa ja varatessa sanottiin, että maksaa n. 130 euroa, mutta hinta olikin halvempi. Käsittääkseni henkilö oli yleislääkäri, ei gynekologia. Mutta eihän siihen gyneä tarvitakaan
Koskiklinikalla kävin, maksoi n. 80 euroa. Soitin aikaa ja varatessa sanottiin, että maksaa n. 130 euroa, mutta hinta olikin halvempi. Käsittääkseni henkilö oli yleislääkäri, ei gynekologi. Mutta eihän siihen gyneä tarvitakaan
Mäkin olen kuullut, että koskiklinikalla olisi halvin. Olikohan siellä vai terveystalossa myös mahdollista pyytää päästä vain kätilön tekemään ultraan? Se muistaakseni vain 40e kieppeillä.
Mä kävin terveystalossa ja ihan gynekologilla, kun oli vähän muitakin epäselvyyksiä koko raskauden kanssa, maksoi n. 120 mistä sai jotain kelalta takaisin, mutta en muista mitä.
Ja 10 viikollahan pääsee jo ihan seulontaultraankin, jos ei sitä kiireempi ole..
Eihän meillä mikään kiire ole, muttaku mä oon vaan niin malttamaton
Tahtoisin siis vain tietää ettei ole kohdun ulkoinen/tuulimuna.
Kiitoksia kommenteista