Alkuraskauden ultra Tampereella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kävin itse alkuraskauden ultrassa kun viikkoja oli 6+5 jos oikein muistan.
kävin terveystalolla siinä rautatieaseman vieressä.
käynti maksoi kelakorvauksienjälkeen muistaakseni 70€ ei ainakaan yli sitä.
myös myöhempi rakenneuä maksoi samanverran, 4d uä tas pomppas reilusti yli 100€ oisko ollu 150€

Aika jännä juttu, mä just soitin terveystalolle ja kysyin hintaa niin kertoivat, että lääkärin hinta on n. 90€, samoin kuin se tutkimus n. 90€, siihen päälle vielä toimistokulut..

oliko se noitten sanoma hinta se mikä jää maksettavaks kelakorvauksen jälkeen?
mun kaveri juuri kävi siellä ultrassa mutta en muista mitä se sanoi hinnaksi. oisko niitä muitakin paikkoja, esim. mehiläinen. sekin voi tehdä ultria.

kun varasin ajan niin sen tein muistaakseni lääkärille,mutta tuli joku selkkaus sen ajankanssa ja soittivat mulle ja kysyivät voiko toinen henkilö tehdä. ja se oli joku hoitaja. teki ultran alakautta mutta ei osannu vastata siihen löydökseen mitä teki.
löysi sykkeen,mittas vkot oikein jne. mutta säikäytti mut jollain löydöksellä. tässä paperissa minkä kaivoin juuri lukee että epämääräisenmuotoinen ruskuaispussi. ja sanoi että mun pitää mennä uuteen ultraan rv 10-11
menin ja kaikki oli ok.

Muakin kiinnostaa noi hinnat. Soittelin viime viikolla Koskiklinikalle ja sanoivat hinnaksi 190€. Soitin myös Terveystalolle ja siellä sanoivat hinnaksi 160 € ylöspäin. Paljon se kelakorvaus tuosta sit on? Haluaisin myös varhaisraskauden ultraa (lähinne työn takia), mutta en viitsisi millään maksaa siitä melkein 200 €. Reilu vuosi sitten maksoivat kuitenkin 100€ pintaan muistaakseni.

Missä Tampereella siis pääsisi edullisesti ultraan?

oliko tuo joku rakenneultra sillä 4d:llä?
kun kävin sillä miehellä rakenneultrassa ni se oli varmaan just ton hintanen. mutta alku-ultra oli vaan sen 70€ harmi ettei kelan sivuilta enää löydy noin vanhoja juttuja.

[QUOTE="kip";23209316]Muakin kiinnostaa noi hinnat. Soittelin viime viikolla Koskiklinikalle ja sanoivat hinnaksi 190€. Soitin myös Terveystalolle ja siellä sanoivat hinnaksi 160 € ylöspäin. Paljon se kelakorvaus tuosta sit on? Haluaisin myös varhaisraskauden ultraa (lähinne työn takia), mutta en viitsisi millään maksaa siitä melkein 200 €. Reilu vuosi sitten maksoivat kuitenkin 100€ pintaan muistaakseni.

Missä Tampereella siis pääsisi edullisesti ultraan?[/QUOTE]

hirveet hinnat!
hain googlella keskusteluja ja on hinnat vaihdellu huomattavasti. toki ne nostaa hintoja joka vuosi ja kun koneet on parempia ni se maksaa. joku on maksanu 58€ koskiklinikalla ja toiset taas yli 100€

mun viimeisin maksamani ultra on ollu vuotena 2008 ja se oli rakenneultra ja maksoi 120€ (vuonna 2007 4d oli 160€ )
2007 marraskuussa oli varhaisraskauden uä ja se oli tuon jo mainitsemani n.70€

kannattaa soittaa moneen paikkaan ja painottaa että varhaisultra ja hinta kelakorvauksenjälkeen :) toivottavasti vielä johkin pääsee edullisemmin.

ja muuten, noitten hintojen nousuun voi vaikuttaa sekin että nykyään ainakin nokialta ja ylöjärveltä kunta lähettää maksusitoomuksella naiset sinne ultraan. eli kävijöitäkin on enempi kun tarpeeksi.

Tarkastin tän juuri äsken kaveriltani joka on raskaana ja kävi omakustanteisesti ultrassa tänävuonna rv 13 ja tuolla terveystalolla.
ultran teki erikoislääkäri ja se kustansi vähän päälle 70€ kelakorvauksenjälkeen.
joko ne huijaa teitä puhelimitse ettette tulisi tai sitten siellä vastaa joku uuvatti joka ei tiiä mistään mitään.

Yhteistyössä