Alkuraskauden verenvuoto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
...Tein positiivisen raskaustestin sinä päivänä kun menkat piti alkaa. Siitä kolme päivää eteenpäin niin alamaha kipeä ( niin kuin menkkakivut ) ja vuoto on kuukautisten kaltaista. Onko tää siis keskenmeno vai "valekuukautiset" ? Mistä mä nyt tiedän kummasta on kyse?

[QUOTE="äiti";24451952]Pitääkö nyt odottaa yhdet kuukautiset,ennen kuin yrittää uudestaan?[/QUOTE]

Ei tarvi. Yhdet kuukautiset pitää odottaa vaan kaavinnan jälkeen.
Voimia!

tää nyt ei yhtään lohduta, mut miks ihmeessä pitää tehdä se testi niin varhain...? jos ei olis tiennyt olevasi "raskaana" et osais km:a/menetettyä "vauvaa" surra surrakaan. Tuohan on ns. kemiallinen raskaus.
Ja kyllä, olen itsekin kokenut varhaisen km:n

[QUOTE="vieras";24452021]tää nyt ei yhtään lohduta, mut miks ihmeessä pitää tehdä se testi niin varhain...? jos ei olis tiennyt olevasi "raskaana" et osais km:a/menetettyä "vauvaa" surra surrakaan. Tuohan on ns. kemiallinen raskaus.
Ja kyllä, olen itsekin kokenut varhaisen km:n[/QUOTE]

Samaa kuule mietin itsekin :) mutta kun menkat ovat todellakin päivälleen säännölliset...

[QUOTE="äiti";24452740]Samaa kuule mietin itsekin :) mutta kun menkat ovat todellakin päivälleen säännölliset...[/QUOTE]

Ja samoin olen toiminut jokaisen raskauden kohdalla :)

kannattaa tehdä uus testi ainakin. itselläni 2 raskautta ja molemmista olen vuotanut verta alkuraskaudesta. toisesta vuosin vähemmän ja toisesta enemmän,sai olla iha nside housuissa oli varma keskenmenosta ja menin ultraan viikolla 6 ja sikiö oli ihan kunnossa, Istukassa oli repeämä mikä korjaantu itellään mutta vuoto jatku kuitenki pari viikkoa ja olin ihan paniikissa. Lääkäri sanoi että tuo on hyvin normaalia,googletappa niin löydät tietoa. Ja harmi jos meni kesken:/

Mulla oli kanssa ihan alkuraskaudessa vatsakipuja ja vuotoja, mutta raskaana ollaan edelleen.
Toivon tosi paljon, että kyseessä olisi sinunkin kohdallasi normaali alkuraskauden vuoto joka on Kättärin lääkärin mukaan todella yleistä. Samoin sanoi, että kuukautismaiset kivutkin voivat kuulua alkuraskauteen. Iso voimahali!

Mulla oli kanssa ihan alkuraskaudessa vatsakipuja ja vuotoja, mutta raskaana ollaan edelleen.
Toivon tosi paljon, että kyseessä olisi sinunkin kohdallasi normaali alkuraskauden vuoto joka on Kättärin lääkärin mukaan todella yleistä. Samoin sanoi, että kuukautismaiset kivutkin voivat kuulua alkuraskauteen. Iso voimahali!

Kiitos! Mä luulen et on kyseessä keskenmeno mutta "salaa" toivon ettei asia olisi niin...
...tää kun ei varmuudella tiedä,on stressaavaa :/

Uusimmat

Yhteistyössä