Alkuraskauden verenvuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möhkö

Vieras
Mulla tänään 6+0 ja vähäinen verenvuoto alkoi viime keskiviikkona. Eli vuotoa on ollut siitä asti, melkeinpä voisi sanoa että ainoastaan aamuisin.

Työterv. lääkäri käski seurata vielä tämän viikon. Jos vuoto muuttuu runsaammaksi, niin laittaa lähetteen ultraan. (Yritin varata aikaa yksityiseltä, mutta ei vastattu). Muussa tapauksessa odotan neuvolan alkuraskauden ultraan, joka on 28.7.

Menkkojen olisi pitänyt alkaa 2 vkoa sitten, eli ei liene sovi siihen teoriaan, että menkkojen pitäisi nyt olla ja siksi tihkuttaa..

Kokemuksia, kuinka kauan tallainen vuoto on jatkunut ja silti raskaus onnistunut?

Aikaisempi raskaus päättyi km:oon vkolla 8+3 ja ei alkanut vuotaan ollenkaan -> lääkkeellinen tyhjennys.
Nyt lähinnä pelkona, että tulee joku tulehdus, koska raskauden onnistumiseen en jotenkin enää usko :( Ekassa onnistuneessa raskaudessa ei ollut mitään vuotoja.

Mä luin jostain ketjusta, että jollain oli myös vuotanut verta aina aamuisin ja syy oli ollut siinä, että istukka oli kiinnittynyt alas ja se aina vuoti...
Ja monilla vuotaa aina alkuraskaudessa...kunhan ei muutu runsaaksi ja kivuliaaksi niin uskon, että kaikki ok.

Tiedän, että asia vaivaa ja pelottaa...itse olen kokenut kaksi keskenmenoa ja yhden kohtukuoleman eikä eläviä lapsia vielä ole.

Koita vaan olla reipas ja eiköhän asia selviä sitten siellä ultrassa.
Uskon, että kaikki on hyvin.

Kiitos Pure love :flower: Ja toivotan onnea teidän yrityksellenne.

Eilen ja tänään ei sitten verta ole tullutkaan, vaan vähän tummemman keltasta v.vuotoa.
Eikä ihmeempiä kipuja. Yövuorossa tuli vaan ilmeisesti istuttua niin paljon autossa, että se tuntu vähän ristiselässä. Sitä kun kuuntelee nyt niin tarkasti kaikkia tuntemuksia..

Mutta ilmoittelenpa sitten, kun on uutisia puoleen tai toiseen.

Lupasin laitella kuulumisia.
Eli viime keskiviikkona kävin sitten tk:n päivystyksessä ja kaikki oli ok. Alkio näytti kyllä mittojen mukaan viikkoa nuoremmalta, eli oli koon mukaan 6+3 vaikka olisi pitänyt olla 7+3.
Heittääköhän mitat vai onko kyseessä joku häiriö?
Sydänäänet kyllä kuului ja näkyi (mun mielestä)..
Perjantaina on neuvolautra ja jos siellä poikkeavaa ilmoittelen taas.

Hyvä, että kaikki oli kunnossa!!!
Sulla on varmaan tuo hedelmöittyminen tapahtunut myöhempään ja siksi alkoi vastasi viikkoa pienenpään mitä laskurin mukaan.
Eli sehän on ihan normaalia.

Onnea odotukseen!!!

Yhteistyössä