alkuraskaus ja menkat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
2 päivää ennen menkkoja tein testin johon sain viivanpaikan tai haamun. selkoa en ottanut kumpi se oli. menkat alkoivat päivän myöhässä ja olivat ihan normaalit suht runsaat kestoltaan 5vrk.. lämmöt ei kuitenkaan ole laskeneet ja nyt on alkanut aivan kamala iltapahoinvointi. en edes ajatellut asiaa eilen kun tuli tuo pahoinvointi. vasta tänään kun se taas iski rupesin asiaa miettimään.

olisikohan tässä mahdollista että sittenkin olisin raskaana vai mitä tämä nyt on?

mä ymmärrän että pelottaa. toivottavasti ei ole tällä kertaa tuota. mutta tuossa tapauksessa olisi ensisijaisen tärkeää saada varmuus asiasta ja jos olet niin tarkistaa raskauden sijainti. toivottavasti kuitenkin kaikki olisi tällä kertaa hyvin.

tein testin ja haalea viiva tuli.todella haalea joten jos viikot on nuo mitä laskin niin pahalta näyttää:( ennenkin jos on ollut ulkopuolinen on viiva ollut haalea! mä en vaan jaksaisi sitä rumbaa mikä siitä tulee..huoh

voi hitsi. toisaalta taas kumminkin viikkoja on vielä kovin vähän ja se voi siksikin olla haalea. kannattaa tehdä uusi testi muutaman päivän päästä ja katsoa mihin viiva menee. varmaan kannnnattaa muös sitä lääkäriaikaa soitella. harmin paikka. toivottavasti se olisi tällä kertaa tosiaan siellä missä kuuluukin :hug: onnea kumminkin.

minulla välähti kyllä mielessä jo tuossa menkkojen aikaan että olisiko kohdun ulkopuolinen kun oli ylävatsalla ruokailun jälkeen samanlaista kipua kun ennenkin mutta se ajatus sitten hävisi. muistin vasta äsken tuon ajatuksen. voi hiton hiton hitto! pitää ti heti soittaa neuvolaan.

satuinpa taas sopivasti koneelle:)
kohdun ulkopuolinen se oli kyseessä. nyt odotellaan josko itsekseen lähtee sulamaan tai sitten leikataan jos ei itsekseen sula.
taas tämä sama rumba siis lähtee pyörimään kolmatta kertaa:(

Yhteistyössä