Alkuraskaus ja rintojen vaihteleva arkuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Eli rv 7+5 nyt (omien laskelmien mukaan rv 7+6) mutta ultrassa eilen vastas kooltaan päivän nuorempaa. 2 onnistunutta raskautta takana ja v. Sitten keskeytynyt km viikolla 13. Ennen sitä oli jo näkynyt sydänäänet,np ultrassa sit ei näkyny. Eilen näkyi syke jne mut silti pelko takaraivossa. Vaikka lääkäri sano että ennuste hyvä. Silti. :( pelkään jos käy kk n päästä np ultrassa kuten viime vuonna. Rinnat ollut arkana enemmän ja vähemmän kokoajan mutta tänään ei tunnu olevan lainkaan... :( :( kuvotusta ym on mutta ei oksentelua kuten aiemmissa raskauksissa. Mutta voiko ne rinnat olla että joskus enemmän ja joskys vähemmän arat vai onko syytä huolestua? T : ylihysteerinen ja pöljä.

Mulla myös vaihteli rintojen arkuus raskauden alussa. En kyllä muista milloin tasaantui, mutta muistan myös sen pienoisen paniikin kun yks päivä ei ollutkaan kipeät, ja toinen päivä taas oli. Nyt vauva on puolivuotias :)...eli hyvin meni. :D

itse huomasin tässä kolmannessa raskaudessa että oireista ei ainakaan voi päätellä mitään. Itsekin keskeytyneen keskenmenon kokeneena olin tässä raskaudessa aivan varma että sama käynyt taas kun oireet katosivat jo rv 7, mutta suureksi yllätykseksi löysin sydänäänet kotidopplerilla n rv 9+ ja sen voimalla jaksoi odottaa ultraan.Voimia sinne! Tuo on kamalaa aikaa tuo epävarmuus..

Yhteistyössä