Alkuraskaus ja vuoto - rasittavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katmat

Aktiivinen jäsen
22.01.2008
2 265
1
36
Oon viikolla 6+ jotain raskaana ja nyt muutamana päivänä tullu ajoittain pientä ruskeaa vuotoa ja alamaha on samoihin aikoihin aina vähän oudon tuntuinen.soitin jo neuvolaankin että voiko asialle tehdä jotain,ei kuulemma voi ennenku 7 viikkoa täynnä et voi kattoa sielä ultralla mikä on homman nimi.Rasittavaa.Jos on kesken menossa nii menis sitte heti eikä vasta viikon päästä...

Mullakin oli tuollaista mutta vasta rv. 7-8 tienoilla. Mahaa nipisteli jo rv. 6 alkaen. Se vuoto olikin vain "mini kk:t" ja ultrassa näkyi rv. 8+ jotain, pikkuinen liikkuva masuasukki.

mua rassaa täs nyt vaan se,että kun ei tiedä onko kysees alkava keskenmeno vai jotain viatonta.kohdun ulkopuolinen raskauskin on kuulemma mahdollinen.Kun sais nyt tietää pian.Ja jos keskenmeno on edessä nii mieluummin mahd aikaisin ku joskus myöhemmin. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Mullakin oli tuollaista mutta vasta rv. 7-8 tienoilla. Mahaa nipisteli jo rv. 6 alkaen. Se vuoto olikin vain "mini kk:t" ja ultrassa näkyi rv. 8+ jotain, pikkuinen liikkuva masuasukki.

nii ja mulla ei pitäis olla kysees mini kk:t ku ei ole mun kuukautisaikani.eikö ne yleensä tuu siihen aikaan ku kuukautisten pitäis ilmaantua?Mulla siis ei oo sellaiseen aikaan tämä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksityiselle jos menisit niin ultrassahan saattas hyvällä tuurilla nähdä jo sydämen syke, mut sitten taas jos ei näkyis niin aiheuttaisko se turhaa huolta...

neuvolan täti väitti ettei ennen viikkoa 7 kannata ultrata kun ei sielä välttämättä näy mitään.en oo siks edes ajatellu mennä vielä yksityiselle jos ens viikolla pääsen ilmaiseen ultraan.vai onko yksityisellä paremmat ultrakoneet?

Kannattaa odottaa vielä viikko, että on tarpeeksi viikkoja kasassa että elämää voisi näkyä. Muuten joudut menemään sitten uudestaan jos liian aikaisin menet. Odottavan aika on pitkä, mutta jossain asioissa sitä pitää vaan jaksaa odottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei varmaan kannata mennä ennen rv7. Voi tulla vain vääriä huonoja uutisia, vaikka kaikki olsikin hyvin.

Mä kans peessan tätä. Silloin kun mä kävin rv. 8 ultrassa oli tiitiäisellä kokoa huimat 2,4 cm:ä vai oliko 4,2 cm:ä?! Pieni kuiteskin

Mulla alkoi vuotelu rv 5+6 ja jatkui vähäisenä mutta jatkuvana aina rv 23 saakka. Aluksi sainkin tuulimunatuomion rv 6+5, mutta kontrolliultrassa 7+5 löytyikin täsmälleen viikkoja vastaava alkio ja syke näkyi. Mitään syytä vuodoille ei useista ultrista huolimatta koskaan löydetty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla alkoi vuotelu rv 5+6 ja jatkui vähäisenä mutta jatkuvana aina rv 23 saakka. Aluksi sainkin tuulimunatuomion rv 6+5, mutta kontrolliultrassa 7+5 löytyikin täsmälleen viikkoja vastaava alkio ja syke näkyi. Mitään syytä vuodoille ei useista ultrista huolimatta koskaan löydetty.

olispa niin mullaki :attn: mulla eka raskaudes ei ollu tippaakaan mitää vuotoja missään vaiheessa,toises raskaudes alkoi istukka vuotaa viikolla 14+5, mutta tila korjaantui ku istukka ajan myötä nousi kohdunsuulta pois.Tässä toisessakaa raskaudessa ei muulloin ollu mitään vuotoja eikä myöskää mitää alamahatuntemuksia.Mulla on tässä raskaudessa ollu alusta asti tunne,että joku juttu on erilailla ku edellisis raskauksis ja siks pelkäänki että menee kesken tai on jotain muuta sellaista - ellen sitte oota kaksosia,siihen kun on geneettinen perimä.