allergia ja Nan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sade

Jäsen
03.06.2004
216
1
16
Vaavilla on selvästi allergiaa, ihottumaa ja vatsavaivoja. Prick-testit ovat ensi viikolla. Olen karsinut jo kolmisen viikkoa sitten omasta ruuastani maidon, viljan ja kananmunan, mutta apua ei ole ollut. Eli joku muu allergisoi. Voisiko Nan tai Tutteli käydä, koska ilmeisesti ei ole maitoallergiaa? :\|

meillä teki nan, ja muut korvikkeet vatsa ja iho oireet. imetyksen kanssa saan olla tarkkana mitä syön. tänään vakaasti päätin lopettaa imetyksen kokonaan. tosin viikon olen jo vähentänyt imetystä. toivottavasti teillä ei ole allergiaa.
tsemiä

meillä teki nan, ja muut korvikkeet vatsa ja iho oireet. imetyksen kanssa saan olla tarkkana mitä syön. tänään vakaasti päätin lopettaa imetyksen kokonaan. tosin viikon olen jo vähentänyt imetystä. toivottavasti teillä ei ole allergiaa.
tsemiä

älä ihmeessä anna nannia!!!!!hyvin tod.näk. lapsi on allerginen maidolle ja ilmeisesti monelle muulle!itse jouduin supistamaan dieettini muutamaan ruokaan ennen kuin oireettomuus lapselle löytyi. Se ettei maidoton dieetti auta ei tarkoita, ettei lapsi ole siis allerginen maidolle. Meillä muksu on maidon ja munan ja viljojen lisäksi allerginen perunalle, päärynälle, mustikalle yms. eli aika selvitteleminen näissä on. Lopulta lopetin imetyksen kokonaan, sillä niin on helpompi testata sopivia kiinteitä sitten aikanaan lapselle, kun ei omat syömiset sekoita. Lisäksi en jaksanut dieetata muutamalla aineelle...Nyt maitona Neocate. Huom. Prickit ei aina näytä allergiaa, meillä ne oli negaa, vaikka lapsella pahat allergiat.

Yhteistyössä