Ällöttävä sitkeä valkovuoto - mistä johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaivaa

Vieras
Mistä voi johtua vaalea ja välillä kellertäväkin, samea, limainen ja runsas valkovuoto? Mielestäni ei haise, mutta on ällöä, sellaista sitkeää limaa.

Lääkärit ei löydä mitään, googlesta ei ole apua ja alan olla epätoivoinen. Tätä on jatkunut jo kuukausia. Testattu on emätintulehdus, klamydia, tippuri ja raskaus, kaikki negatiivista.

Kutinaa tai muita oireita ei ole ja kuukautiset olleet ihan normaalit. Käytetty on Vagi-C kuuri ja pari hiivakuuria, hiivaakin on alkanut tulemaan kun joutuu käyttämään pikkuhousunsuojaa joka päivä ja enää ei voi olla ollenkaan kotonakaan ilman pikkuhousuja, edes yöllä.

Elämässä tai ruokavaliossa ei ole mikään muuttunut, ainoastaan välilihassa on ollut jo pari viikkoa sitkeitä haavaumia, niissäkään ei itsessään mitään uutta mutta ennen ovat parantuneet parissa päivässä.

Ikää on alle 30 ja ehkäisynä hormonikierukka.

Mikä tämä voisi olla?

Sama vika täällä. Ikää kymmenen vuotta enemmän, kierukan poistatin jo kolmisen vuotta sitten ja klipsit laitettiin tilalle.

Toissa kesänä alkoi yht'äkkiä tulla tosi sitkeää valkovuotoa. Kaikki mahdolliset kokeet otettiin, aivan kuten sinullakin, mutta mitään syytä ei löytynyt. Pitivät varmaan jo luulosairaana, kun aina vaan valitin, että vuoto vaan jatkuu. Jos olen flunssainen (infektio) vuoto lisääntyy.

Sen koeruljanssin jälkeen en enää mennyt uudelleen tutkimuksiin vaan olen vain opetellut pärjäämään vuodon kanssa. Hygieniasta joutuu kyllä pitämään todella tarkasti huolta.

hei,ihanaa että on muitakin!!! tai siis eihän se mikään kiva juttu oo... mulla on sama ongelma,jatkunut pitkälti toista vuotta,mut nyt 2-3kk sitte alko ilmestyy paha haju mukaan.sillon ku tulee sellanen oikeen klimppi,niin hajua ei oo,mut ihan normin näkösen valkovuodon yhteydessä tosi voimakas niinku kermaviilin haju. oon kans ravannu kaikki testit läpi, käyttänyt lactalia ja just tein testinkin,mut ei mitään ph-häikkää.. nyt aion sit vielä ottaa hiivakuurin päälle,jos auttas. hirveetä...

Yhteistyössä