Aloe vera aknen hoitoon, kokemuksia? Mistä aloe vera -tuotteita saa ostettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Ongelma"

Vieras
Onko kukaan saanut aloe veralla aknea rauhoittumaan? Olen joskus vuosia sitten huomannut aloe vera -sprayn auttaneen aknen hoidossa, sittemmin se suihke on loppunut ja haluaisin kokeilla aloe veraa uudestaan. Onko aloe vera -juomasta kenelläkään hyviä kokemuksia?

Mistä noita aloe vera -tuotteita saa ostettua tällä Suomessa? Haluaisin sitä sprayta tai muuta paikallishoitoon soveltuvaa, ja lisäksi sitä mehua.

[QUOTE="Ongelma";30126973]Onko kukaan saanut aloe veralla aknea rauhoittumaan? Olen joskus vuosia sitten huomannut aloe vera -sprayn auttaneen aknen hoidossa, sittemmin se suihke on loppunut ja haluaisin kokeilla aloe veraa uudestaan. Onko aloe vera -juomasta kenelläkään hyviä kokemuksia?

Mistä noita aloe vera -tuotteita saa ostettua tällä Suomessa? Haluaisin sitä sprayta tai muuta paikallishoitoon soveltuvaa, ja lisäksi sitä mehua.[/QUOTE]

FLP merkin myyjät löydät googlesta. Ota myös omega3, D3 tarpeeksi. Aloe mehu ei sisällä niitä.

[QUOTE="akka";30127066]Aknen hoitoon auttaa hyvä ruoka.
Mutta sitähän et halua, vaan haluat ihme voiteita.[/QUOTE]

Tuollaisen kommentin kirjoittaa sellainen, joka ei ilmeisesti ole itse koskaan kärsinyt aknesta.