Hae Anna.fi-sivustolta

Aloe vera-geeli

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä mjui, 02.04.2009.

1. mjui Vierailija

Mistä saisi mahdollisimman puhdasta aloe vera-geelia, Suomesta tai sitten ulkomailta?

2. luontaistuotekaupasta ostin hübnerin aloe vera geelin (98 % aloe veraa).

3. mjui Vierailija

Kiitos vinkistä. Mitä se loppu 2% on?

4. y-apteekki Vierailija

Yliopiston apteekista löytyy, sieltä missä on aurinkorasvat jne. Tällainen purkki:

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=2017028(yabasecatalog)

5. tarkistin tuubista. siinä ei kerrota muuta kuin että 98 % on aloe veraa, en tiedä mitä loppu 2 % on, mutta tuoksuu ja tuntuu ihan aidolta aloe veralta. ehkä kotelossa kerrottiin mitä loppu on, mutta koteloa en enää löytänyt. mutta kannattaa tiedustella luontaistuotekaupoista, mikä olisi paras tuote ja mitä muita ainesosia niissä on.

ostin itse muuten viimeksi juuri tuota edellisen mainitsemaa yliopiston apteekin aloe veraa. hyvä tuote minun mielestä, vaikka siinä onkin paljon muitakin ainesosia kuin tuo aloe vera. minusta se oli iholleni jopa parempaa kuin tuo 'puhdas' aloe vera.

6. avun saanut!! Vierailija

Hei, itse käytän Aloe Vera juomaa joka on tehty bardensis miller lajikkeesta, mikä on ainut oikea. Mä ostan sitä ja muitakin Aloe Vera tuotteita omalta jälleenmyyjältä ja hän osaa myös kertoa aika paljon tuosta tuotteesta.
    Joten kannattaa lähettää sähköpostia sellaiselle henkilölle kuin teresa.paapio@kolumbus.fi.

7. Kit Vierailija

Minulla on ollut juuri tuota aloevera-geeliä, 2 % taisi olla vettä. Ostin sen kasvojen kuivalle iholle mutta ei ollut tarpeeksi kosteuttava,iholleni paras on manteliöljy

8. koostumus Vierailija

Jotkut aloeverageelit tehdään siten, että niissä on aloemehua + 2% saostusaineita jotta saadaan geelimäisyys. Sitä se varmaan tuossa yo. tuotteessa on.

9. hevijuuseri Vierailija

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/28/products_id/2646

Sieltä saa tilattua 99,7 % aloeverageeliä. Olen tilannut itsekin.

10. dfvdfvdfvdf Vierailija

Sopiiko tuollainen aloe geeli mineraalimeikin alle rasvaiselle t-alueelle(posket kuivemmat)?

11. hevijuuseri Vierailija

Aloeverageeli on monikäyttötuote, joka sopii moniin käyttötärkoituksiin (mm. palovammat, hiusten ja ihon kostutus). Se muuten jättää vähän nahkean pinnan, jos sitä laittaa iholle sellaisenaan.

12. tasaiseks Vierailija

Muistan lukeneeni,että joku käyttää mineraalimeikkiä aloegeeliin sekoitettuna ja on tykännyt että sillä huokoset näyttävät pienemmältä. Pitäisi itsekin ostaa ja kokeilla ihan mielenkiinnosta...

13. annelie Vierailija

Meillä on koko perheen käytössä pitkään ollut israelilainen Skinguard 100 % aloevera-geeli. Monipuolinen, ihana tuote. Tilaan En Gedi-verkkokaupan kautta.

14. moikelis Vierailija

Mä en usko mihinkään aloe tuotteeseen missä sanotaan että 100% aloe veraa.
    Eikä monessa tuotteessa ole ollut edes FRESENIUS-instituutin ja Dermatestin laatutodistusta, olis myös kiva jos niillä olis IASC(international aloe Science Council)laatusinetti.

15. rimpelin Vierailija

Kumpikohan olisi sitten iholle parempi, se apteekista saatava vera geeli jossa on muitakin aineita kuin aloe veraa, vai sellainen missä on lähes 100%aloe veraa?

16. moikelis Vierailija

Jokainen tietenkin valitsee itselleen toimivimman, itse käytän aloe rasvaa jossa aloe veraa 79% loput ihoa hoitavia yrttejä ja öljyjä.

17. vvhjbkjb Vierailija

minkä merkkinen tuo voide on?

18. Kit Vierailija

Vanhemmillani on aloe vera-kasvi, siitä olen välillä katkaissut lehden ja pusertanut geelimäistä aloe veraa, onpahan ainakin 100% . Auringon polttamiin todella rauhoittava ja raikastava aine.

19. juhdkud Vierailija

Kannattaa varoa kun puristaa siitä kasvista sitä geeliä, koska lehden ja kuoren välissä on vaarallista aloiinia joka aiheuttaa syöpää. Muutenkin se on vaarallista.

20. late Vierailija

Niin,ei 100 prosenttinen aloe säily ,kun muutaman päivän....faktaa!!!

21. Selvennykseksi Vierailija

Kyseisen tuotteen kuvauksessa lukee 100% luonnollinen aloe vera geeli. Ei siis 100% aloetta vaan 100% luonnollinen.

22. Wilhelmiina Vierailija

Puhtainta ja ravinnerikkainta Aloe veraa saa itsenäiseltä Forever jälleenmyyjältä. Maailman suurin aloe veran tuottaja. Aloe mehussa 96,7 ihan puhdasta, tuorepuristettua Aloe veraa ja vain 3,3% luonnon omista aineista (hedelmistä ja marjoista) peräisin oleva stabilointi eli säilöntä aine joka takaa aloen tuoreuden ja vitamiinien ja hivenaineiden ym.tuoreena säilymisen. Lisätietoja esim.minulta.
    Wilhelmiina

23. Wilhelmiina Vierailija

Puhtainta ja ravinnerikkainta Aloe veraa saa itsenäiseltä Forever jälleenmyyjältä. Maailman suurin aloe veran tuottaja. Aloe mehussa 96,7 ihan puhdasta, tuorepuristettua Aloe veraa ja vain 3,3% luonnon omista aineista (hedelmistä ja marjoista) peräisin oleva stabilointi eli säilöntä aine joka takaa aloen tuoreuden ja vitamiinien ja hivenaineiden ym.tuoreena säilymisen. Yleensä Aloe kuivataan tai pakastetaan tai siihen lisätään jotain, mikä valitettavasti tuhoaa suuren osan, jopa 80% vitamiineista. Lisätietoja esim.minulta.
    Wilhelmiina

24. Inci-selaaja Vierailija

25. Tietäjä1 Vierailija

Hei. LR Health & Beauty Systemsin Aloe Vera on ALOIINIVAPAA! Tuotteessa EI SAA olla aloiinia, ei missään nimessä yli 10/ppm. Turussa on konttoria ja jälleenmyyjiä on ympäri Suomea.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri