Hae Anna.fi-sivustolta

Aloe Vera Gel

Viestiketju osiossa 'Erityisruokavaliot' , käynnistäjänä Hotrodmama, 03.02.2010.

1. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Tiedän kyllä minkä sivu tuo on, mutta halusin, että sinäkin tietäisit ja kävisit katsomassa nuo sivulla olevat videot. Jos et ole tuotetta itse kokeillut on sinun aivan turha haukkua kyseinen tuote. Kyseisellä firmalla on muitakin tuotteita ei pelkästään tuota juomaa (kolme eri makua maustamaton, karpalo-omena maustettu ja persikalla maustettu). Linkistä löydät tietoja firman muista tuotteista, joita ei valitettavasti myydä kaupoissa vaan niitä myyvät yksityiset jälleenmyyjät. Tämän tiedon löydät linkistä.

2. ei kannata Vierailija

Kaikkea ei tarvitse kokeilla tietääkseen, ettei niitä tarvitse. Vastaavasti sinulle voisi sanoa, että kannattaa kokeilla ensin terveellistä ruokavalioa - lisäksi kasvisten määrää ainakin siihen minimiin eli puoleen kiloon päivässä, jättää nopeat hiilihydraatit pois ruokavaliosta, samoin kaikki keinotekoinen eli keinotekoiset makeutusaineet, mahdollisuuksien mukaan lisäaineet (kaikista ei pääse eroon) ja transrasvat. Mutta ethän sinä niin tee, joten miksi meidän muiden pitäisi juoda jotain aloe veraa, kun fysiikka pysyy kunnossa luontaisestikin.

3. ei kannata Vierailija

... siis lisätä kasvisten määrää (ei siis lisäksi)...

4. ihan oikein Vierailija

mainostahan tuo on. Ei tuotetta mainosteta haukkumalla sitä!!! Ihmekeinoista, "luontaistuotteista", nopeasta laihtumisesta tulee mainosta vaikka kuinka. Apuna jokin liemi, ja laihdut hurjaa vauhtia! Vaikka syöt sikaa ja popsit venhäjauhosoossia kanaluiden kanssa. Järjen köyhyyttä ja tiedon puutetta jos ihminen ymmärrä tulevansa huijatuksi.
    Laihtuminen ja painonhallinta saadaan aikaan järkevästi syömällä ja liikunnalla. Ei heikon itsensähallinnan omaava laihdu ikinä vaikka joisi aamusta iltaan ihmejuomia.
    Joku Norjassa asuva afrikkalainen saa huijatuksi heikosti koulutettuja naisia.... tuossa ei ole mitään uutta sinällään.

5. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    En ole ketjun aloittaja. Et sinä voi tietää mitä kaikkea syön sillä en todellakaan kerro kaikkea täällä. Syötkö itse puolikoa kasviksia päivässä?

6. lopeta jo Vierailija

tuo meuhkaaminen.Ei järki-ihminen kertakaikkiaan usko humpuukiin. Ei mitään syytä lukea mainossivuja netistä.
    Järkevä ruokavalio eli suuri painotus kasviksilla (myös raakakasviksilla) auttaa asiaa. Mutta jos ei kykene hillitsemään itseään eli lopettamaan mässäilyä, pysyy lihavana, saa diabeteksen jne.
    täällä sinua huomattavsti fiksumpia ihmisiä, eivät he tarvitse sinun outoja "neuvojasi".

7. ei kannata Vierailija

Ihan varmasti syön reilustikin yli puoli kiloa - ja useimmat ihmiset ainakin minun lähipiirissäni syövät. Sehän tulee helposti: desi marjoja aamulla maustamattoman jogurtin kera, lounaalla lautasellinen salaattia (siis tuoresalaatteja, ei mitään majoneesi-pastamössöä), lämpimiä kasviksia puoli lautasellista, välipalana hedelmä, päivällisellä sama satsi kuin lounaalla ja illalla rouskuttelen yleensä porkkanaa, paprikaa, kukkakaalta tai muuta kasvista iltapalaksi. Minusta se on luonnollista.

Turha sinun on muuten sanoa, ettet kerro kaikkea täällä. Kasvisten karsastamisesi olet kertonut moneen kertaan.

Mitä tulee Lättaan, se on juuri niitä transrasvoja sisältäviä keinotekoisia rasvoja. Öljy ei elimistölle hyvää ja vähän käsitelty voikin parempi kuin kevytrasvat. Sehän on vain määristä kiinni, ettei syö liian rasvaista.

8. älä utele Vierailija

mitään normaalilta ihmiseltä hänen ruokatottumuksiian. Nythän yritetään iskeä sinun kalloosi edes jonkinlaisia ravinto-opin perusasioita, joita et hallitse.
    Osta jokin oikeiden asiantuntijoiden kirja aiheesta järkevä ruokavalio ja hyvinvointi. Suomen kielellä tietysti ja eurooppalaisten tekemä opus.
    "puolikoa"...? mitä tuo tarkoittaa... ei tarvi vastata kuitenkaan.

9. Voi hyvä ihme! Vierailija

Siis onko se vielä pyramidiyrityskin?! Kuuluu samaan sarjaan kuin Tupperwaret, Party Litet jne., jotka toimivat sillä perusteella, että hyväuskoisia kuluttajia höynäytetään ja ainoa, joka rikastuu, on siellä pyramidin huipulla.

Ja kuule, sinun ei kannata minulle tulla sanomaan, että jos ei ole kokeillut, ei kannata tuotetta moittiakaan... Muistelepa oma juttujasi tällä palstalla, kuinka jotain (yleensä mitään) uusia juttuja et halua kokeilla, koska vanhat tapasi olet hyväksi todennut, mitäpä sitä mitään uutta neuvoa noudattamaan...

Ja minä olen todennut hyväksi terveellisen, kasvisvoittoisen ja keinotekoisia lisäaineita sisältämättömän ruokavalion, riittävän liikunnan ja unen -niillä pysyn terveenä ja kunnossa eikä tarvitse rahoja tuhlata mihinkään hömppätuotteeseen!

P.s. Kokeilin luonnolliseksi makeutusaineeksi luokiteltavaa steviaa ja pakko sanoa, että makuaistissa on vikaa, jos ei huomaa ruoassa/juomassa sen tuomaa sivumakua, joka on aivan yhtä kamala kuin keinotekoisissa makeutusaineissa.

10. Voi hyvä ihme! Vierailija

Minä syön, vähintään!
    Johan yksi iso omena painaa 170 g, kourallinen ruusukaalia 100 g, yksi snack-paprika 100 g, lisäksi salaattia, tomaattia, kurkkua, puoli kiloa ylittyy reippaasti päivittäin!

11. määrät Vierailija

Helposti tulee täyteen puoli kiloa kasviksia (joihin sisältyy myös hedelmät) per vrk. Se joka ei lainkaan syö kasviksia pitää tietysit määrää suurena.
    Ketään ei voi pakottaa terveelliseen ruokavalioon jos ei siihen ole tottunut eikä saanut valistusta asiasta. Itsestä kaikki tilee lähetä, asioiden oivaltamisesta ja järjen käytöstä.
    Mutta sellaisen tyypin ei kannata pitää elämöintiä elintavoistaan, koska ne eivät kelpaa esimerkeistä.
    Puutteellinen koulutus on syynä tietämättömyyteen.
    Mielestäni ravinto-opin perusteista ei voi välttyä jos edes jonkinlasta sivistävää ja ammatillista koulutusta. Lisänä tulee sitten paksu kallo eli oppi ei mene perille. Silloin retkahtaa afrikkalaisten aloeveragurujen hömppäoppeihin, koska syntyy ajatus oikotiestä onneen. Sitä ei kuitankaan ole olemassakaan.

12. Voi hyvä ihme! Vierailija

Punnitsin juuri kuorimani appelsiinin: 240 g ilman kuoria. Ja nyt syö sen terveelliseksi välipalaksi ja juon päälle kupin kahvia.

13. päättelijä Vierailija

Kun ei koskaan syö hedelmiä tai kasviksia, ei ole hajuakaan niiden painosta. Tämän päätelmän voi helposti tehdä kun lukee jankkaajan viestit. Mutta kannettu vesi ei kaivossa pysy!!

14. miten välttyy? Vierailija

Minusta on aika erikoinen kysymys. Minusta puoli kiloa täyttyy ihan väkisinkin, miten edes päivästä selviää pienemmällä määrällä? Mietipä paljonko tulee joka aterialla, kun lautasen täyttää oikeaoppisesti eli vähintään puolilleen kypsennettyjä ja kypsentämättömiä kasviksia. Minulla tosin on tapana syödä salaatti alkupalaksi myös kotona ja lautasesta reipas puolikas täyttyy lämpimistä kasvislisukkeista, joita usein teen parikin tarjolle (kaikki perheestä eivät pidä kaikista kasviksista, joten muille valinnanvaraa ja minulle kahdenlaista herkkua).

Noihin kasvisten painoihin voisin lisätä esim. tomaatin, joka normaalikokoisena painaa 80-100 gramma. Minä esimerkiksi popsin sellaisen joka aterialla joko salaatissa tai sellaisenaan. Jos syön leipää, sen päällä on aina kasviksia - en pidä kinkkuleikkeistä, koska ne ovat niin kovin suolaisia. Juuston puolestaan syön lähinnä raejuustona.

15. lukuvirheestä Vierailija

Miten kummassa tämä viestin aloitus on erikoisruokavalio-osiossa? Eihän se liity mitenkään ko. asiaan?
    Onko AloeVera jokin lääketieteellisesti tutkittu erikoisruokavalio kuten keliakia, laktoosi-intoleranssi etc?

16. humpuukiveerasta Vierailija

Erotan huuhaan oikeasta lukematta kaikenmaailman linkkien takana olevia mainoksia. En ole tyhmä. Itsestäsi voit vetää johtopäätökset ihan omin avuin.

17. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Aloe Vera on ruoka-aine eli kuuluu sarjaan ruoka. Eihän asiaa voi tietää, kun ei uskalla lukea asiasta tänne postattua linkkiä.

18. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    No jos hedelmät lasketaan mukaan niin tulee minullakin sitten aika hyvin.

19. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Tein pullataikinan stevian ja sokerin sekoituksesta nimeltään stevia sokeri ja erinomaisia pullia tuli. Pelkkää steviaa en ole maistanut ja en ehkä kokeilekaan, jos siitä sivumakua tulee.

Ehkä vähän muistuttaa maintisemiasi firmoja, muttei ole mitään pakkoja eikä alkusijoituksia tarvita. Katsos minä olen lukenut suurimman osan linkistä löytyvästä tiedosta. Kuulemma tupperilla pitää ostaa joku aloituspakkaus jne... party liteista ei ole tietoa.

20. Voi hyvä ihme! Vierailija

Ei tupperiltakaan tarvitse ostaa aloituspakkausta, jos käy vain tuote-esittelyssä, mutta yhtäkaikki kuluttajaa höynäytetään maksamaan muovikipoista moninkertainen hinta.

Älä huoli, tuskin sinä stevian makua kummallisena pidät, kun voit juoda light-mehujakin ja käyttää muita makeutusaineita, kaikissahan niissä on tuo kummallinen sivumaku.

Linkistä löytyvä "tieto" on kaikki pelkkää mainosta! Varmasti mainoksen uhrit ostavat myös luonnonlääkkeitä, jotka yhdellä pillerillä parantavat näköä, laihduttavat, poistavat peräpukamat sekä parantavat hiustenkasvua.

Tämä näin vähän karrikoiden; mutta edelleenkin olen sitä mieltä, että aivan turha vähiä rahojaan on haaskata näihin "ihmeaineisiin", joiden tehosta ei ole mitään tieteellistä näyttöä ja joiden ainoa vaikutus on se, että markkinoille tuoja rikastuu. Samaan lopputulokseen pääsee noudattamalla terveellistä ruokavaliota ja elämäntapaa - ja paljon halvemmalla. Toki se vaatii vähän vaivannäköä.

21. No nyt kun olet tuon "tiedon" omaksunut, niin ehkäpä voisit avata mielesi myös oikealle tiedolle terveellisen ruokavalion merkityksestä.

Mitä hyötyä tuosta aloe verasta OIKEASTI on? En siis tarkoita firman mainoksissa esittämiä "käyttäjäkokemuksia", vaan ihan oikeita kokemuksia. Ainakin tämän ketjun alkupään viestien mukaan tuote on täyttä humpuukia. Vastaa lumelääkkeitã.

22. lääkitys pois Vierailija

Aloe verasta en tiedä diabeteksen hoidossa, mutta ruokavalioremontista ja liikunnan lisäämisestä sitäkin enemmän. Olin ennen hiukan kasviskammoinen eli söin kyllä salaattia ja kasvislisukkeita, mutta ne eivät olleet herkkuani enkä syönyt läheskään joka aterialla. Ruokavaliooni kuului myös paljon perunaa, pastaa ja riisiä sekä leivonnaisia. Liikunta oli pari kolme leppoisaa kävelylenkkiä viikossa ja luulin sen riittävän. Tuloksena oli diabetes.

Vertaisryhmässä tutustuin naiseen, joka oli saanut lääkitystään puolitettua muuttamalla ruokailu- ja liikuntatottumuksiaan. Minä päätin kokeilla samaa ja kas vain, tänään en tarvitse lääkkeitä lainkaan. Lääkärin suosituksesta korvaan lääkkeeni runsaalla hikiliikunnalla ja lautaseltani löytyy nykyään enimmäkseen kasviksia, perunaa ja noita muita ei juuri lainkaan (ehkä perunan viikossa syön, pastaa en ollenkaan ja riisiä kerran viikossa, koska tykkään käydä lounaalla itämaisessa ravintolassa kerran viikossa). Lihalle ja kalalle jää lautasellani noin neljännes. Leivonnaiset olen jättänyt pois kokonaan, joskus kylässä syön jotain pientä.

Liikuntaa olen lisännyt siten, että käyn kuntosalilla ja jumpassa noin kolme kertaa viikossa (tunti kerrallaan). Lisäksi teen hien pintaan saavia kävelylenkkejä saman verran (päivästä riippuen 45 min-1,5 tuntia kerrallaan) eli minulle jää yleensä yksi päivä viikossa, jolloin en hikeen asti kuntoile. Silloinkin kuitenkin liikun sen terveysliikunnan minimin eli puoli tuntia (sehän pitää kaikilla tulla joka päivä).

Tuloksena puolen vuoden jälkeen oli, etten tarvinnut lainkaan lääkettä. Verensokerini pysyy kohdallaan näin ja voin jopa syödä tavallisia karkkeja kerran pari kuukaudessa minkään muuttumatta. Vähät leivonnaiseni ja jälkiruokani syön nekin "tavallisina versioina" eli sokerilla tai hunajalla makeutettuina, mutta poltan ylimääräisellä lenkillä kertyneen sokerin. Suosittelen kaikille!

23. Aloe vera litku Vierailija

ei ole ruokaa. Lopeta tuo häiriköintisi, jos vähänkään aivoissasi on toimintaa. Olet jo nolannut itsesi perusteellisesti.
    Tuohan on jo vakavaa aivopesun yritystä mutta ei siihen kukaan järjellinen ihminen usko tai retkahda.
    Aloe vera on kasvi, se ei ole ruoka.

24. nimmari Vierailija

lääkitys pois kirjoittaa asiaa.
    Kannattaisi muidenkin diabetespotilaiden kokeilla tuota millä hän on onnistunut.

25. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Ja kasvit eivät ole ruokaa (ihmisten syötäväksi sopivat)? Oletko todella tuota mieltä? En yritä saada sinua kyseisen tuotteen käyttäjäksi, kun sinähän et halua voida paremmin ym, joten ei kannata sinuun tuhlata aikaa tällä asialla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri