Hae Anna.fi-sivustolta

Aloe Vera Gel

Viestiketju osiossa 'Erityisruokavaliot' , käynnistäjänä Hotrodmama, 03.02.2010.

1. Muuten Vierailija

Et kyllä vastannut ulkoellin sinulle esittämiin kysymyksiin... Sinusta tulisi hyvä poliitikko, kun kierrät ja kaarrat kuin kissa kuumaa puuroa,mutta et vastaa yhteenkään kysymykseen :)

2. Muuten Vierailija

Aloe vera barbadensis miller-sivulta:

"Safety: Use of Aloe Vera for a long period could result in loss of potassium and fluid imbalance. It should not be consumed during pregnancy, menstruation, breast-feeding and in the cases of an inflamed intestinal disorder. Therefore, it is advisable to consult your doctor before consumption of any herb."

3. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Lääkeaaloe ? Wikipedia

4. valikoivaa tietoa Vierailija

Huomasithan postaamasi linkin kommentin "Nykytutkimusten mukaan myrkytysvaara on huomattava"

5. valikoivaa tieoa Vierailija

Kannattaa myös lukea englannin kielisen wikipedian artikkeli

Aloe vera - Wikipedia, the free encyclopedia

Artkkeli kirjoittaa mm näin

There is, however, little scientific evidence of the effectiveness or safety of A. vera extracts for either cosmetic or medicinal purposes, and what positive evidence is available is frequently contradicted by other studies.[2][3][4][5]

Kannattaa lukea ajatuksen kanssa artkkelin kohta "dietary supplement"

6. salaattifani Vierailija

Tästähän päästäänkin sujuvasti siihen, täydennättekö te muut ravinnosta saamianne vitamiineja ja hivenaineita purkista. Minä uskon selviäväni (ei ole kyllä tasoja mitattu, mutta perustan uskoni hyvään olooni ja kuntooni) kaikkien muiden aineiden osalta, mutta kalsiumia syön harvakseltaan purkistakin (en siis ota joka päivä), koska olen maitoallergikko enkä voi maitotuotteita siten käyttää. Käytän kyllä jonkin verran soijatuotteita, mutta esimerkiksi soijamaito ei minulle maistu.

D-vitamiinitasostani olen myös hieman huolissani, vaikka syön kyllä kalaa vähintään kolme kertaa viikossa. Näin talvella kuitenkin kalamaksaöljykapselin nappaan silloin tällöin, en joka enkä edes joka toinen päivä. Enkä tietenkään parin viikon aurinkoloman aikana enkä pari viikkoa paluun jälkeenkään.

Syön kasvispainotteisesti, joten muuten uskon ravinnosta saavani kaiken.

7. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Untitled Document

8. Voi hyvä ihme Vierailija

Niin? Mikä oli sanoma? Lisää mainostusta?

Vastaisit sinulle esitettyihin kysymyksiin ja lakkaisit postaamasta näitä hölynpölyjuttuja. Jos ja kun argumentit on loppu, ei kannata enää yrittää ennenkuin sinulla on jotain objektiivista tietoa. Tai edes niitä vastauksia...

9. Uuno Niskalaukaus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Totta kai. Ei tarvitse arvuutella saako kaiken tarvitsemansa ja lisänappienkin kanssa määrät jäävät kuitenkin niin pieniksi että mitään haittaa siitä ei ole. Mielummin otan vähän liikaa ja annan kropan kusta ylimääräiset pois kuin että saisin liian vähän jotain.

10. omalla Vierailija

mihinkään todelliseen faktaan perustumattomalla "argumentoinnillaan" osoittaa olevansa varsinainen hölmö ja epätoivoinen huiputettava. Hyvä että lopettaa jankkaamiseen, eihän tuossa ole mitään pohjaa eikä järkeä.

11. aaloen käyttäjä Vierailija

Minä olen aina käyttänyt aaloeta ulkoisesti. Intiassa ja Thaimaassa useat afternsun tuotteet ovat aaloesta pohjaisia. Niistä saa myös melkein puhdasta aaloeta, jota käytetään ulkoisesti esim ihon pikku vaurioihin ja hyttysten ja muiden ötiäisten pistoihin sekä pienien haavojen hoitoon. Tämä käyttö oli tuttu jo intiaan suuntautuvilla löytöretkeilijöille. Eurooppalaiset ihmettelivat kun alkuasukkaan käyttivä aaloe kasvin mehua näihin tarkoituksiin. Sillä on siis antisptinen vaikutus.
    Putkilon hinnasta voi tuoteselostuksesta huomaa heti onko aaloeta vain hieman vai suurin osa.

12. Wikipedia aaloesta Vierailija

Aaloeita on viljelty useita vuosisatoja, ja jo Dioskorides kuvaa niiden ominaisuuksia.[4].
    Aaloeita kasvatetaan koristeina. Monista aaloelajeista käytetään niiden lehdistä saatavaa geelimäistä nestettä kosmetiikan raaka-aineena, mm. ihovoiteena ja palovammojen hoitoon tunnetuimpana lääkeaaloe (Aloe vera). Tuorepuristettua ja säilöttyä aloe-geeliä saa myös juomana.
    Joitakin aaloelajeja voidaan kasvattaa ruukkukasvina huoneessa. Niiden hoitaminen ei ole lainkaan vaikeaa, sillä aaloet tarvitsevat vain vähän vettä.
    Aaloehamppu on muutamien aaloeiden syykimpuista koostuvaa kuitua. Sitä käytetään lajien kasvuseuduilla köysien punontaan.[5]

13. Teukka Vierailija

MOI. Väittääkö kaveri , että kaikki suomi lääkärit, jotka ei tunne tai suosi luonnon omia tuotteita käytettäviksi vaan tyrkyttävät lääketeollisuuden myrkkyjä, jotka nimenomaan ovat myrkkyjä, että ne on AINA oikeita ja vain ne toimii? Olen itse kokenut niiden lääkkeiden vaikutukset, raudan puutteeseen syötettiin esim: kouluikäisenä niin monta tuhatta purkkia, että se pilasi mun mahalaukun, ja sitä poden loppuelämäni. Antibiootti kuurit on muka aina tehonneet,, korvatulehduksiin löytyy aina muka oikeat ja tehokkaat lääkkeet,, EI LÄHELLEKKÄÄN. Kyllä minä luonnon omiin tuotteisiin luotan enemmän kuin teollisuuden rahapesiin, eli teollisesti valmistettuihin lääkkeisiin. Tuossa on vain yksi esimerkki monista sairauksistani, jotka on lääkemyrkyt aikaan saaneet. Eikä kukaan ole muka tehnyt väärin...
    Joten, kannattaa jokaisen itse ensin kokeilla ja sanoa sitten oma mielipide, totuus. Joihinkin se tehoaa, toisiin eri tavalla kuin tosiin, koska me jokainen ihminen ollaan oma yksilö. Se pitää aina muistaa! Ei pidä liikaa yleistää.

14. Teukka Vierailija

Toiseksi, mistä kasvista se tuo LÄÄKE ALOE on tehty? Samastako kuin Aloe Vera tuotteet vai?? Aloe kasveja oli muistaakseni 250 lajia, joten,, ottakaahan ensin asioista selvää.

15. VP Vierailija

KANNATTAA OLLA ERITTÄIN VAROVAINEN ENNEKUIN USKOO TUOTTAJAN ITSE MAHDOLLISESTI TETKEMIIN "TUTKIMUKSIIN

"Studies have shown that aloe gel or the juice, which is the used for internal consumption, has not proved to be effective against any disease. Even aloe skin care products have not proven effective in most cases as it is considered as a marketing gimmick by big companies."

Toisinanoen testissä ei näyttöä tehosta mihinkään sairauteen.

http://static.flipora.com/enhanceds...6952389&test=&override=&q=Aloe+Vera+Gel+hoaks

16. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17

Aloe vera Barbadensis miller.

17. Jaspar Asparagus Vierailija

Ei mulla muuta.

18. LRSUOMIFINLAND.FI Vierailija

Michael Peuser -Aloe Vera asiantuntija MEDI-talk uutiskanavan haastattelussa.

https://www.youtube.com/watch?v=39dsPATI3Ko

LR Health & Beauty Aloe Vera Geeli valmistus ja laadun valvonta

https://www.youtube.com/watch?v=Q_9ehWXrXk0

ps
    LR on ainoa Aloe Vera tuotteiden valmistaja tällä hetkellä joka on saanut
    SGS INSTITUT FRESENIUS GMBH:n laatuhyväksynnän Geeli juomilleen.

Kysy kanta-asiakkuutta säästää 30-40% kuvastohinnoista ja saada
    omista bonusta (3-21%) keskittämällä ostokset.

Kanta-asiakas tunnukset on mahdollista saada vain LR jälleenmyyjiltä.

Sinulle joka arvostat itseäsi ja vaadit parasta!

www.lrsuomifinland.fi

19. Paha atoopikko Vierailija

20. pimpeli Vierailija

kannattaa käyttää vain sellaista aloevera- juomaa jossa ei ole aoliinia!!! LR;n tuotteissa sitä ei ole. itse olen käyttänyt jo muutaman kuukauden. ensin siveraa ja nyt on menossa persikka, jossa ei ole hunajaa. olo on koko ajan parempi.

21. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Tuosta voidaan olla montaa mieltä minkä valmistajan tuote on parasta. Valmstajan nimeä en mainitse, mutta minä käyttäisin mieluummin sellaisen valmistajan tuotetta, jonka tuotteessa ei ole lisättyä sokeria.

22. Niin no... Vierailija

Aiemmin tässä ketjussa kuitenkin mainitsit, että Foreverin tuote on parasta.

23. sweetie pie Vierailija

No ainakin tuossa kehumassasi juomassa on lisätty sokeria.

24. iNdo bo$$

Saadut tykkäykset:
    4
  25. ravintointoilija Vierailija

Valitettavasti tässä suomen ilmastossa ei vaan ole olemassa lähelläkään noita kaikkia aineita mitä (periaatteessa) tarvitsemme.. tietysti pienenkin kaupan hyllyltä löytyy nykypäivänä tuoretta marjaa, kalaa ja avocadoa mutta ei auringonvaloa valitettavasti.. Plus että joillakin on imeytymishäiröitä tai jonkun vitaaminen puutos jne. voi vähentää aineiden imeytymistä.. eli kyllä suomalaisten (varsinkin aikuisten) on vaan mentävä purkkeihin jos haluaa saada kaikki tarvitsemansa vitamiinit, antioksidatit jne.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri