Aloin tässä miettimään vanhoja heiloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tuli mieleen yks mies joka oli ennen lapsia ja nykyistä miestä.
Me jo seurusteltiin ja sitte tuli joku riita, en vaan yhtään muista mikä. Olin just saanu oman asunnon ja tuli sitten mun luo sopimaan asiaa, no hällä oli kaula syöty niin että hyvä ettei poikki ollu. Että hirveesti teki mieli sillon sopia mitään :kieh:

Samantien lähti se ukko pihalle ja se sopiminen jäi siihen, eikä sen jälkeen olla edes koskaan moikattu.

Onko teillä jotain juttuja mitä entiset ois tehny, siis mitkä ampuu ihan yli?

Mistä aloitetaan? :D

Mun yksi ex on poistanut mun numeron ihan meidän molempien tähden: se tietää itse ja mä tiedän ettei voi olla soittelematta mulle kännipäissään, aina tulee viestiä ja ruikutusta ellei puhelimitse muuten saa kiinni. No mun äitini numeroo ei ollut sitten ikinä poistanut, ovat työkavereita entisiä. Ja eräänä hyvin epätoivoisena iltana soitti mun äidille mun numeroa pyytääkseen, eikä vain yhtä tai kahta kertaa vaan 15 kertaa peräjälkeen. :D
Mun äiti sitt soitti mulle että nyt hei on pakko antaa se numero, mä olen töissä täällä enkä voi sen ruikutusta kuunnella koko yötä.. :laugh:

Se on kumma että kun me oltiin yhdessä muut naiset kelpasi mennen tullen, mutta sen jälkeen mä olen ollut ainoa, joka olisi paras. Ota noista selvää. Samainen kaveri oli rukoillut toissa jouluna baarissa mun mieheltä vessassa että "Älä vedä turpaan, mitään en oo tehnyt!" oikeasti hädissään, vaikka mun mies oli vaan sanonut että sut mä tunnenkin, sä olet se *piip*, *piip* n ex. Ihme heppu.. :D

Yhteistyössä