Aloitan uuden aloituksen, Linus&Lotta tilauksesta, haluisin selvyyden tähän asiaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Mulle tuli tänään se lappu kotiin, et postissa ovat. Tilasin ne postiennakolla, eli maksaisin samalla kun paketin haen. No, nyt tossa lapussa oli siinä postiennakon kohdalla vaan rukseja, eli mitähän tää meinaa? Kyl niissä aina on ollut se määrä mitä pitää maksaa postia hakiessa.
Tyhmiä olen nuorena toilaillut, joten se esteenä laskulle. Mutta tarkoittaa nuo ruksit nyt sitä, että siellä olisikin lasku mukana?` :wave:

:wave:

mulla oli paketissa tilisiirto, eli postissa eivät rahaa ottaneetkaan lainkaan.

Oli myös mukana pahoittelukirje, jossa pyydettiin anteeksi pitkää toimitusaikaa, johtuen alen suuresta suosiosta. :)

mitä väliä? se varmaan selviää sitten postissa. varmasti itte tiät paljolla oot tilannu ja postarit päälle. varaat rahan mukaan kuitenkin. mulla on monesti jääny se summa pois lapusta ja silti maksanu sen postissa. ja kerran oli summa lapussa ja niin pitikin. kumminkaan en maksanu mitään vaan kun sen mukaani sain. sisällä oli lasku ja tilaus oli postiennakolla,mutta näin vaan oli.

Okei, eli toi vois sitten tarkoittaa tota. Täytyy käydä kattoos, mitä ne siellä postissa sanoo. Vähän vaan hävettää, kun mulla ei just nyt oo tota rahaa tohon pakettiin. :ashamed:
Tietysti, voinhan kysyä, että mitä tuo tarkoittaa ja silleen.. Mä oon vaan huono menee kysyy, kun meijän postissa nyrpeitä ihmisiä. :ashamed:

Yhteistyössä