L
"liinuska"
Vieras
Aloitin pitkän tauon jälkeen cypretyl pillerit uudestaan (oli aikoinaan ainut merkki mikä e-pillereistä minulle sopi). Muiden kanssa kuukautiset alkoivat kuukaudesta toiseen erittäin runsaina kesken laatan. Eli kuukautisten välissä oli hyvällä tuurilla aina viikko milloin vuotoa ei ollut. Nyt olen syönyt tuota cypretyliä ensimmäisen laatan melkein loppuun ja taisi olla niukkojen kuukautisten jälkeen 2-4 päivää jolloin ei mitään vuotoa ja siitä lähtien pientä tuhruvuotoa nyt siis jo reilu 2 viikkoa. Pikkuhousunsuojalla pärjää mutta ilman ei voi olla koska vuoto kuitenkin sellaista että sotkee pikkuhousut hetkessä. Toisena vaivana on järkyttävä rintojen kipeytyminen mitä en muista, että minulla olisi aiemmin ollut ko. pillereitä syödessä.
Pitäisikö vaan odotella, että häipyy tuo vaivat ajankanssa vai varata aika gynekologille? Muiden kokemuksia pillereiden aloituksesta siis kaipailen. Kun olen syönyt cypretyliä muistaakseni 8 vuotta ennen tätä muutaman vuoden taukoa niin ei jaksa muistaa miten meni silloin kun pillerit ensimmäistä kertaa aloitin.
Pitäisikö vaan odotella, että häipyy tuo vaivat ajankanssa vai varata aika gynekologille? Muiden kokemuksia pillereiden aloituksesta siis kaipailen. Kun olen syönyt cypretyliä muistaakseni 8 vuotta ennen tätä muutaman vuoden taukoa niin ei jaksa muistaa miten meni silloin kun pillerit ensimmäistä kertaa aloitin.