Hae Anna.fi-sivustolta

Aloittelijalle käsipainot?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä vierailija, 15.06.2018.

  1. vierailija Vierailija

    Heippa, oon nuori tyttö jolla lenkkeily ja muutenkin kotitreenaus on ollut osa elämää nyt useamman vuoden. Mulla ei ole mitään säännöllistä ohjelmaa eikä tavoitteita, joten treenaus on enemmänkin tähän asti ollut vaan oman hyvinvoinnin ja ulkonäön vuoksi. Oliskohan niistä irrallisista käsipainoista mitään hyötyä ihan tavalliseen kotitreeniin, jotta sais vähän yläkroppaankin voimaa? Yläasteella oon käsipainotesteissä vetänyt aina täydet (20krt 2kg + 20krt 3kg + 20krt 4kg per yksi käsi) niin löytyy luontaisesti käsistä jonkinlaista voimaa. Minkä painoisilla käsipainoilla olisi hyvä lähteä liikkelle? (Myös säädettäviä harkitsen jos vaan löytyy sopivalla hinnalla)
     
  2. Moikka! Vierailija


    Suoisittelisin että lähtisit liikkeelle 25 kg käsipainoilla, noilla teet 25 kerran sarjoja aluksi 15 sarjaa peräkkäin ja viikon päästä lisäät 1-2 sarjaa. Siitä sitten pikkuhiljaa lisäilet kertoja ja sarjoja.
     
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti