Alueita joissa ette ole koskaan Suomessa käyneet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen käynyt pari kertaa helsingissä ja pari kertaa jyväskylässä, mutta muuten mun suomi rajoittuu eteläsavosta ylöspäin :). Esim. länsirannikolla en ole käynyt ikinä, eikä oikein kiinnostakaan.

Itäpuolen Suomi on melkein kokonaan valloittamatta. Käynyt olen vain Imatran ja Kiteen suunnalla.
Lisäksi myöskin rannikkoa on pitkä pätkä koluamatta, mm. Vaasa ja sen alapuolinen seutu, ihan Ukiin asti. : /

Eniten olen kyllä nauttinut pk-seudusta(rakennukset yms) ja ihan pohjoisen Lapin maisemista. :)

[QUOTE="jjj";28161871]Pohjoisin paikkakunta, jossa olen käynyt on Lieksa. :D[/QUOTE]

Minun oli pakko katsoa kartasta missä se Lieksa sijaitsee. Vaasa taitaa olla pohjoisin paikka suomessa jossa olen ollut.

Tähän kai kuuluisi laittaa, että lol.:-)

Lappi ja Itä-Suomi ovat aika vierasta aluetta kokonaisuudessaan, isoimmissa kaupungeissa on tullut käytyä. En edes hinkua venäjänkieliselle itärajalle, ennemmin katselen näitä ruotsalaisia täällä lännessä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28161933:
Minun oli pakko katsoa kartasta missä se Lieksa sijaitsee. Vaasa taitaa olla pohjoisin paikka suomessa jossa olen ollut.

Lieksa ja Vaasahan on melkein samalla viivalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28161933:

Heh, mäkin olin just katsomassa kartasta Lieksaa ja meinasin kanssa tulla Vaasasta huutelemaan. :D

Joo, mulla on siis itä ja pohjoinen käymättä. Ei mistään erityisestä syystä, en vain matkustele kauheasti ja kun kotimaan matkailu ei tule edes halvemmaksi kuin johonkin muualle lähteminen. Olisi kyllä ihan kiva toisaalta nähdä eri kaupunkeja ja kuntia :) mutta en ajatellut ottaa asiasta stressiä.

[QUOTE="rrr";28161954]Heh, mäkin olin just katsomassa kartasta Lieksaa ja meinasin kanssa tulla Vaasasta huutelemaan. :D

Joo, mulla on siis itä ja pohjoinen käymättä. Ei mistään erityisestä syystä, en vain matkustele kauheasti ja kun kotimaan matkailu ei tule edes halvemmaksi kuin johonkin muualle lähteminen. Olisi kyllä ihan kiva toisaalta nähdä eri kaupunkeja ja kuntia :) mutta en ajatellut ottaa asiasta stressiä.[/QUOTE]

Meidän molempien pitäisi varmaan ottaa kesän matkakohteeksi Lieksa, tai sitten ei kuitenkaan.:-).

Ahvenanmaa on tietenkin osa Suomea ja aivan parhaita osia onkin. Kiva paikka, jag tycker.

Lapin itäreunama ja Lappi muutenkin, jokunen lenkki on siellä kierretty, mutta isosta alueesta on suuri osa läpi käymättä. Ahvenanmaalla en ole käynyt kuin Maarianhaminassa, samaten Turun saaristo on kiertämättä.

Yhteistyössä