Alushousujen koosta - onko muilla sama "ongelma"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Elikkä tuli taas käytyä alusvaateostoksilla.. Miksi joudun aina ottamaan L-XL kokoiset alushousut, vaikka käytän 38-kokoisia housuja (esim H&M)? Sama koskee bikinien alaosaa, joudun ottamaan kokoa 42-44 ettei purista. Onko muilla sama ongelma vai onko mun arse jotenkin ylisuuri?

Aijaa? Mä taas käytän pienempää kokoa alkkareissa kuin housuissa, etteivät valahda päältä nilkkoihin. Mistä kohtaa ne sua puristaa, takapuolesta? Oletko kokeillut erimallisia alkkareita, istuvatko maxit paremmin kuin hipsterit tai tait tai tangat tai stringit?

Alkkarien koko vaihtelee tosi paljon ja ainakin jotakin satunnaisia alkkareja (ei vaikka perussloggeja), joutuu ostamaan isommassa koossa. Itse olen myös kokoa 38 (177cm, 60kg, lantionympärys 94cm, vyötärönympärys 67cm).

En ole edes päärynävartaloinen.. Ja siis haluan että alushousut istuu napakasti, mutta ei purista. Mulla on Lindexistä sovittamatta ostettuja M-koon alkkareita kaapissa, mutta en vaan voi käyttää kun puristaa. Ja kaikenmallisia löytyy.

Ei näköjään olekaan kaikkien ongelma :-)

Minä oon ostanu monta kertaa Lindexistä ja KappAhlista alkkareita, ja tuntuu että vaikka samasta kaupasta ostais ja saman merkkisiä, niin koko vaihtelee ihan hirveesti. Jostakin mallista pienempi koko lököttää ja toisesta isompi puristaa niin perkeleesti.

[QUOTE="Nappi";24396697]Minä oon ostanu monta kertaa Lindexistä ja KappAhlista alkkareita, ja tuntuu että vaikka samasta kaupasta ostais ja saman merkkisiä, niin koko vaihtelee ihan hirveesti. Jostakin mallista pienempi koko lököttää ja toisesta isompi puristaa niin perkeleesti.[/QUOTE]

Nii ja nyt puhun pelkästään perus tai-housuista.

Yhteistyössä