Äly hoi älä jätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LuvLucy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sitä sanotaan, että eivät kaikki ole niin fiksuja,
mutta toi menee jo vähän yli...

Sen verran pitäis järkeä olla päässä, ettei noin sinisilmänen ole,
mutta nii-ih. Meitä on moneen junaan ilmiselvästi. :whistle:

Niin tästä jo eilen keskusteltiin, mutta edelleen ihmettelen että eikö edes siinä vaiheessa raksuttanut kun harjoitus piti suorittaa tytön omassa kodissa ilman että kukaan ulkopuolinen on edes paikalla. Mistä ihmeestä ne kahdestaan ois sen tienneet miltä se touhu näyttää esim. kameraan jne. Ja muutenkin, eikös noi koekuvaukset yleensä tehdä jossain muualla kuin näyttelijäksi hakevat kotona...? Ja sitten kehtaa vielä lehdissä ulista omaa tyhmyyttään, anna mun kaikki kestää. :DD

Ehkä tällä miehellä oli jotkut kamera vempeleet messis, et menee läpi tää homma. Vaikee uskoo, et jos ei ollu ees videokameraa mukana ja silti ois tohon suostunut. Tosin joo itse kyllä olisin ottanut maksun etukäteen ja sit jos tulee ovelle 50v mies niin kysyn kyllä suoraan että mitäköhän pervoa leffaa me ollaan tekemässä, kun 50v mies makaa 20v naisen kans? :D Nyt ei jokin täsmää... Jos sais maksun etukäteen ja ovesta tulee hyvä kroppainen 25v niin antaa mennä vaan! ;D

Ehkä tällä miehellä oli jotkut kamera vempeleet messis, et menee läpi tää homma. Vaikee uskoo, et jos ei ollu ees videokameraa mukana ja silti ois tohon suostunut. Tosin joo itse kyllä olisin ottanut maksun etukäteen ja sit jos tulee ovelle 50v mies niin kysyn kyllä suoraan että mitäköhän pervoa leffaa me ollaan tekemässä, kun 50v mies makaa 20v naisen kans? :D Nyt ei jokin täsmää... Jos sais maksun etukäteen ja ovesta tulee hyvä kroppainen 25v niin antaa mennä vaan! ;D

Hmm.. Sinun mielestäsi on pervoa, että 50v mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa?

Jotain on pahasti vialla nykyihmisten ajatusmaailmassa.

Hmm.. Sinun mielestäsi on pervoa, että 50v mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa?

Jotain on pahasti vialla nykyihmisten ajatusmaailmassa.

Ei kai se pervoa ole, mutta ainakaan minä en osannut nähdä 20-vuotiaana viisikymppisiä miehiä millään tavoin seksikkäinä (enkä oikeastaan juuri vieläkään). Suurin piirtein samanikäiset miehet kiinnostavat eniten.

Kyllä se on varmaan huomannut tulleensa kusetetuksi mut tollaset tilanteet on niin epänormaaleja ettei ehkä osaa toimia. Mallina olemisessa voi oikeus omaan kehoon muutenkin hämärtyä, kun pitää tottua määräilyyn ja kehon arvosteluun.
Sanon tän siksi kun mutkin on raiskattu enkä myöskään osannut toimia tilanteessa. Oli kasvatettu nöyräksi hakkaamalla.

No ihan vittun tyhmä tyyppi kyllä toi uutisen tyllerö! :D
Ei noiden tyrkkyjen typeryydellä näköjään ole mitään rajaa. :D

Hyh, mä en kyllä menis 50-vuotiaan kanssa sänkyyn vaikkei toi ikä tässä se pointti ollutkaan, mutta kertoo taas jotain siitä, kuinka typerä tyrkky ko nainen oli..

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä säkin ymmärrät;25790823:
Toivottavasti sinäkin ymmärrät, ettei 20-vuotias nainen valitse itselleen isänsä ikäistä miestä muuta kuin rahan/vastaavan takia. Harvemmin näkee työttömällä nobody-50v. miehellä 20-vuotiasta naista, ellei tätä naista ole tilattu postimyyntiluettelosta... :D

Rehellisesti sanottuna, näinhän se yleensä on. :D

Yhteistyössä