Äly pois -> orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janne

Vieras
Iltasanomissa oli juttua, että jos naiset osaisivat kääntää aivonsa vähäksi aikaa pois päältä, saisivat he myös orgasmeja. Johtuukohan mahdollisesti tästä, että matkoilla Etelä-Amerikassa ja Aasiassa olen päätynyt usein sänkyyn paikallisten naisten kanssa ja he ovat eurooppalaisiin sisariinsa verrattuna tavattoman vapautuneita ja tuntuvat nauttivan seksistä huomattavasti enemmän. Enpä tiedä.

Varmaan esim. kulttuuri ja yhteiskunnan paineet ja odotukset vaikuttavat. Ne lienevät erit esim. jollain uranaisella ja tavan duunarilla ja meillä kuin Aasiassa.
Kiireen merkitys ja ulkonäköseikat, siinä kans pari juttua joiden arvelisin vaikuttavan. Onko kiire sitten aina oikeeta ja ovat ulkonäköseikat liian itsekriittisiä.
Itsekeskeisyys - oletko valmis sängyssäkään hellittämään omista asioista ja osaatko, kykenetkö heittäytymään hetkeen?
Mutta kyllä se orgasmi lähtee korvien välistä ja uskon vahvasti jo lapsuuden kokemuksilla olevan siihen osansa.

Voi kunpa itse osaisin vapautua sängyssä niin että tosiaan voisi olla äly pihalla eli aivot narikkaan nainnin ajaksi.

Itse olen hyvin tietoinen tästä ongelmasta, ja juuri noin se menee. Orkkuja tulis taatusti enemmän, jos löytäis aivoille sen off-nappulan =) Vaan liian usein käy just väärinpäin, eli aivot alkaa puntaroimaan tilannetta, kun rupee tuntumaan ""liian"" hyvältä...

Väite on ihan kiinnostava,
ja pani ihan oikein miettimään.
Tutkimusaiheena kannustava,
siis kuinka testaamme teesin tään.

Jos lie tuo uutinen totta,
vaikka vain himpun verrankin,
tarpeeton tässä on koerotta,
on palstasta hyötyä kerrankin.

Ei verkkonaijia haitanne äly.
He orkut saavat jopa ruutuun.
Ei haittaa naputus, melu, ei häly,
eikä vauvoja siunaannu tuutuun.

Totta kai se vaikuttaa. Jos päässä pyörii jotain muuta kuin se seksi niin on vaikea saada. Jos vaikka miettii tekemättömiä töitä tms. Seksistä nauttii kaikkein eniten kun saa sen ympäröivän todellisuuden pois päästä ja keskittyy vain nauttimaan siitä hetkestä. Se vain on niin vaikeaa. Joogaajat osaa tyhjentää mielensä, saavatkohan he mielettömiä orkkuja...

No muuten ei ole tuo ajatteleminen haitannu, paitsi ku jossain välissä alko aina tulla se ajatus, että en minä enään tuota rakasta...Sillon ois toissaan haluttanu olla ajattelematta.

Mutta vakavissaan puhuttuna toi voi olla totta, mutta ei tuo kyllä mikään uus uutinen ollu.