Älytön väsymys koko ajan.

06.08.2012
247
0
16
Kanta-häme
Aamulla ei meinaa jaksaa nousta sängystä ylös, suihkukin tuntuu niin raskaalta suoritukselta, että ei jaksa aina. Illalla taas kun menee sänkyyn niin ei saa millään unta, olo on muka niin pirtee.

Äskenkin, kun pesin pojan tuttipulloa niin tuntui, että jalat pettää alta ja silmissä sumeni. Pelkän tiskiharjan ottaminen tiskikaapista oli jo liian raskasta.

Aamuisin mies on joskus noussut pojan kanssa ja on antanut minun nukkua niin pitkään kuin olen halunnut ja yksi kerta heräsin, kun mies oli tuomassa poikaa päikkäreille ja kysyin paljon kello on ja se oli jo puoli 4.. Silti olo oli sellainen kuin ei olisi nukkunut ollenkaan.

Ravinnosta pitäisi kyllä saada kaikki tarpeellinen. Rauta-arvojen kanssa minulla oli nuorempana tappelemista, mutta ruokavaliolla saatiin nekin sitten hyviin lukemiin.

Pitäisikö vaan alkaa rautakuurille vai mitä tehä ?

Voi olla ihan väsymystä. Itse nukun kerran viikossa la-su aina niin pitkään kuin haluan ja mies hoitaa vauvan silloin. Tuntuu että helpottaa kun saa kerran viikossa ainakin nukuttua sen 10 tuntia katkotta. Voisiko teillä toimia?

[QUOTE="Ninni";27762066]Voi olla ihan väsymystä. Itse nukun kerran viikossa la-su aina niin pitkään kuin haluan ja mies hoitaa vauvan silloin. Tuntuu että helpottaa kun saa kerran viikossa ainakin nukuttua sen 10 tuntia katkotta. Voisiko teillä toimia?[/QUOTE]

Mäki uskon, että vaan pelkkää väsymystä, kun aina iltaa kohden piristyn.. Meillä kyllä mies on nyt varmaa 3 peräkkäisenä aamuna noussu vauvan kanssa ja oon nukkunu yli 12h unet.. Pitää varmaa itte nousta huomen aamulla, että raukka saa nukkua myös. En edes tiedä milloin se olis nukkunu niin pitkiä unia, kun minä olen nyt nukkunu :D

[QUOTE="vieras";27762264]Mars lääkäriin, jos tuntuu ettet ole ihan oma itsesi. Itse nukuin noita superpitkiä unia ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiminta diagnosoitiin..[/QUOTE]

kai sitä täytyy käydä tarkistaa.. katsoin kyllä tuon vajaatoiminnan oireet ja ei kyllä muita ollu ku tuo väsymys joka ois siihen sopinut, mutta mistä sitä tietää kun ei kuitenkaan kauheasti aikaa ole kulunut ettei kaikkia oireita ole vielä kerennyt ilmaantua.

Kun mulla oli vajaatoiminta ilman lääkitystä, niin olin kans niin poikki että jaksoin tehdä päivässä ehkä yhden asian, tiskata, käydä kaupassa tai jotain. Siis yhden vain noista, ja sitten piti mennä levähtämään. Muistan että kauppareissullakin tunsin itseni aina tosi sairaaksi, oli ihan kuin ois ollut kovassa kuumeessa ja kunto ei meinannut riittää kotiin asti.

Joku tulehdus?
Itsellänikin on ollut samaa jo kauan. Sairastan kyllä kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta siihen on lääkitys. Nyt vaan olen koko ajan poskiontelotulehduksessa joka luultavasti väsyttää. Alkoi jo elokuussa ja ei mene lääkkeillä pois:(
Esim. tiistaina heräsin aamulla n. klo 11 ja nukahdin päiväunille klo 14.30 joilta heräsin 18.00 ja yhä vaan nukutti. Menin aikaisin nukkumaan ja heräsin klo 11 ja jo klo 13 olin sammumassa unille, mutta nousin äkkiä ylös ettei koko pyhät mene nukkumiseen. Ja taas nukuttaa:(

Aamulla ei meinaa jaksaa nousta sängystä ylös, suihkukin tuntuu niin raskaalta suoritukselta, että ei jaksa aina. Illalla taas kun menee sänkyyn niin ei saa millään unta, olo on muka niin pirtee.

Äskenkin, kun pesin pojan tuttipulloa niin tuntui, että jalat pettää alta ja silmissä sumeni. Pelkän tiskiharjan ottaminen tiskikaapista oli jo liian raskasta.

Aamuisin mies on joskus noussut pojan kanssa ja on antanut minun nukkua niin pitkään kuin olen halunnut ja yksi kerta heräsin, kun mies oli tuomassa poikaa päikkäreille ja kysyin paljon kello on ja se oli jo puoli 4.. Silti olo oli sellainen kuin ei olisi nukkunut ollenkaan.

Ravinnosta pitäisi kyllä saada kaikki tarpeellinen. Rauta-arvojen kanssa minulla oli nuorempana tappelemista, mutta ruokavaliolla saatiin nekin sitten hyviin lukemiin.

Ravinnosta ei saa tarpeeksi vitamiineja. Mene yksityiseen labraan S-D-25 kokeeseen. Runsas D3- vitamiinin saanti piristää. Toki voit myös hemoglobiinin ottaa.

Siis elät ja olet! mutta sinulle pitäs saada sitä voimaa! ja voima tulee kun olet erossa vähän aikaa...siis vaikka päivä niin tiedät tuntees. Siis sinulla mies joka voi ottaa lapset päiväks ja sinä saat olla ja vaan olla! Soskun apinat elkää tästä ottako noottia! Teillä lapsia ja hoidossa!

Tänään kun kävin kaupassa niin olo oli niin kuumeinen ja oli varmaan huvittavan näköstä, kun pyörin kaupassa rattaiden kanssa ja mietin, että mitä mä oikein ostan. Aivot oli kunnolla jumissa.

Ja soitin tosiaa terveyskeskukseen niin sanoivat vaan, että raudan puutos hae apteekista rautaa ja jos ei auta niin soita ens viikolla niin varataan hoitajalle aika ja sitten ehkä verikokeet.

Mutta millä logiikalla noi rautatabletit edes auttais tossa ajassa!?

Täytynee sitten maanantaina vaikka väkisin varata se aika sinne.

Yhteistyössä