Älyttömän paha olo ja rv 36?????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yks vain

Jäsen
20.08.2007
250
0
16
Heissan.

Olen eilisestä asti kärsinyt kamalasta paineen tunnusta päässä ja on älyttömän paha olo ollut koko päivän. Melkein tekis mieli mennä tunkemaan sormet kurkkuun, jos vaikka helpottais.
Kävin neuvolassa ja verenpaine oli hiukan koholla, mutta ei mitään muuta kummempaa.
Rv 36 tasan on tänään.
Pieniä vihlaisuja kohdun kaulalla ollut jo kauan ja kivuliaita supistuksia tulee aina silloin tällöin, mutta ei muuta vakavampaa ja tuntuu, kuin kivilasti olis hartioiden päällä koko ajan.
Lääkäri ei ole tutkinut yli kk:n mua, niin ei tod ole hajuakaan siitä, jos vaikka olis paikat jo auki tai yms... Tänään tuli keltaista limaa paperi tolkulla, mutta ei ruskeaa, eikä veren sekaista... Lima tulppaa ei ole koskaan irronnut, niin ei siitäkään ole mitään tietoa...

Aattelin vaan, että olisko joku ennakoiva merkki synnytyksen käynnistymisestä? Kaksi aikaisempaa käynnistetty, niin ei ole oikein tietoa asiasta.

Jos olisi joku viisas kertomaan omia kokemuksia tai tietämystä jakamaan mahdollisimman pian

Mulla nyt ei ihan samaa ole mutta kuitenkin, eli mua ei okseta ollenkaan mutta on kahdesti tullu sellanen "kohtaus" että menee lihakset ihan voimattoman tuntusiks ns. maitohapoille ja tulee sellanen olo että pyörryn ihan justiinsa ja kylmähiki ja pulssi aika korkeella. Se menee vähänajan päästä ohi mutta lähes kokoajan on jalkojen lihakset vähän voimattoman oloset, varsinkin lenkillä. Oon käyny kokeissa, verenpaine hitusen koholla mutta verikokeet ja pissa ok. Mulla viikkoja on tasan 29. Mistäköhän mahtaa johtua??

Yhteistyössä