Hae Anna.fi-sivustolta

Amazonia

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Kiia, 05.05.2004.

1. Kiia Vierailija

Amazonian kiertomatka AM ohjelmassa,mutta rasittavalta näyttää kun katselee sisämaan lentojen välimatkoja 1000-yli 5000km,joku voi tykätäkkin.Odottelen kommentteja matkan tehneiltä,täytyy harkita vielä itse.

2. amazon Vierailija

Olen itse ollut kahtena eri vuonna Amazoniassa omatoimimatkalla ja matkannut pitkin poikin. Amazonia on kokemus, mutta kannattaa muistaa, että todellisen villieläinkunnan löytää, esimerkiksi Manauksesta lähtien, vasta kolmen lauttamatkapäivän päästä. Aurinkomatkojen retki on oiva henkilöille, joilla ei ole aikaa - tällä kiertomatkalla ei todellista Amazonia näe.

3. Seppo Vierailija

Hei.
    Olet varmaan huomannut kuinka iso maa Brasilia todella on, joten välimatkat kaupunkien välillä on todella isoja. Itse Amazonian aluekin on todella laaja.
    Totean vain että jos pelottaa nuo pitkät lentomatkat niin kannattaa ehkä vain jäädä kotiin.
    Amazonian alue on todella upeaa ja ehdottomasti matkan väärtti, mistään ei löydä vastaavaa.
    Itse olen asunut Manauksessa melkein vuoden töiden ym. johdosta ja valmis lähtemään takaisin koska vain.
    Itse en ole osallistunut mihinkään ennalta järjestettyyn kiertomatkaan, mutta luulisin olevan helpompaa ottaa osaa jo ennalta suunnitellulle matkalle.

4. Kiia Vierailija

Kun täällä kyselee jotain tai esittää ja aloittaa keskustelun vaikka noista Amazonian pitkistä välimatkoista,niin kaikkitietävät kehoittavatkin jäämään kotia.Ensinnäkin kyselin näihin Amazonian valmismatkoihin liittyvää aikarajoitusta 2vk ja noihin rasitttaviin sisämaan lentoihin.Se on aiva eri asia jos siellä asuu tai on kuukausikaupalla aikaa matkustella.Niin että jos kukaan on tehnyt tuota esim. aurinkomatkojen Amazonian matkaa, kommentteja.

5. Mira Vierailija

Muistaakseni viime vuonna ei ollut Amazonian kiertomatkaa, joten joudut odottelemaan kommentteja jonkun aikaa. Eka matkahan on vasta marraskuun lopulla.

6. Kiia Vierailija

Kiitos kommentistasi,aikaa on odotella.

7. rime Vierailija

Olemme lähdössä ko. kiertomatkalle 10.1.05. Minuakin kiinnostaisi kovasti kuulla matkalla jo käyneiden kommentteja.

8. Pekka Vierailija

On todellakin ärsyttävää saada joltain Manauksessa töissä olleelta ylimielisiä vastauksia asialliseen kysymykseen.On aivan eri asia todellakin mennä lomalle kuin työnantajan maksamalle työmatkalle.

9. Helmi Vierailija

Päinvastoin. Paikan päälä asuvat / asuneet pystyvät yleensä antamaan parhaat vinkit. Ja nimenomaan siksi, että eivät ole vain kahden viikon pyrähdyksellä. Missä tahansa isossa maassa kaksi viikkoa ei ole edes pintaraapaisu. - Ja ennen kuin joku ehtii kommentistani ärsyyntyä, mainittakoon että viimeisimmästä yli kahden viikon matkastani on yli 10 vuotta. Niin että samassa työtätekevien, perheellisten ikeessä ollaan.

10. muru Vierailija

Sama matka varattu tammikuulle 06, joten fiilistelyjä aiemmilta reissuilta olis kiva lukea...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri