Amiksen työvaatteet ja kokoapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amislainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amislainen

Vieras
Eli toivottavasti syksyllä lähden opiskelemaan pintakäsittelyalaa. Mietin että hommataanko koulusta työvaatteet vai pitääkö/saako ostaa itse? Löysin yhdet kivat haalarit, ei semmoset perusvalkoiset ihan. Onkohan siitä jotain haittaa jos ne itselleni ostan kun/jos koulupaikka varmistuu?

Koot ovat miesten mukaan kun en ainakaan mitään selvää saa noista. Olen siis nainen, enkä osaa yhtään arvioida mikä koko pitäisi valita... Persuskin on aika leveä. No kai menen vain sovittamaan jos en parempaa tietoa löydä :)

tottaki koulu ahnkkii työvaattet jos tarvitset. yleensä samaalla alaalla kaikailla on samanlaiset, tuskisn satomia pitää. kyllä koulussa autetaan kokojen kanssa et ole ainut nainne joka pintakäsitlyalaa on käynyt

Koulusta tehdään yleensä yhteistilaus. Haalareihin/työvaatteisiin tulee yleensä koulun logot ym. Omiakin saa toki käyttää, mutta helpompaa sun on tilata ne koulun kautta. Yleensä etukäteen on myös asuja sovituksessa, jolloin voit kokeilla minkä koon tarvitset. Pääsääntöisesti miesten koot ovat n. 10 numeroa suurempia kuin vastaava naisten koko. Esim miesten 50 on naisten 40 noin suurinpiirtein.

Kiitos paljon :) Mulla on vaan ongelmana se että ylävartalosta olen suht hoikka ja perse onkin ihan mahdoton muuhun kroppaan nähden niin se vähän jänskättää, miehillä kun ei sitä takamusta kauheasti ole. Ja sitten tuli sellainenkin pelko että mulle ei löydy sopivaa kokoa ja ääk. Mutta eiköhän se siitä :) Intoilen vaikka ei koulupaikka ole edes varmistunut vielä :D Olen vain asennoitunut että tuonne pintakäsittelyyn pääsen, piste.

Yhteistyössä