Hae Anna.fi-sivustolta

Amis

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä mies haettiin, 07.06.2005.

1. mies haettiin Vierailija

Näin ihan erikoista unta, olimme muka ostaneet mökin, mieheni ja minä. Pian selvisi että mökki olikin kaupunki-alueella siis ympäristö oli muuttunut, oli asfalttikadut ja kaikki.

Meillä oli vieraita, ja veljentytär joka yleensä harvoin käy meillä oli myös juhlissa, ja yhtä-äkkiä vieraiden joukosta tuli nainen ja istui eteeni, sanoi miehelleni että nyt lähdetään.
    Minä siihen, että mitä? Tämähän on mieheni ollut jo vuosikymmeniä (34) v. Nainen sanoi, voi etkö tiedä että olemme seurustelleet jo vuosia, tämä on minun mies.
    Nainen ei ollut minkään näköinen, anteeksi... ihan harmaa hiirulainen, korkea otsa, kapeat kasvot, pienet silmät, ja tukka nutturulla, siinä pähkäilin että mitähän ukkoni on tuossa nähnyt, hän oli varma että mies lähtee hänen matkaansa. Lähti autolla saattamaan ja eväsi koko jutun, sanoi että ei ole muka seurustellut.
    Minä ajattelin että nyt valehtelee, viime muistikuva oli unesta että koko tienoo oli muuttunut ja odotin bussia päästäkseni kotiin, tähän asuntoon jossa nyt olen.
    Kuka tietää mitä tämä on? Oli niin outo, en ole ennen tälläistä nähnyt. Kysyin jo ukolta leikilläni, että onko vieraita eukkoja kun unessa tulevat noutamaan... ukko vain hymyili kuten unessa, siis.... mitähän on?

2. Pomppa Vierailija

Unimaailmasi on tyodellakin sekaisin. Rentoudu ja ole oma itsesi!

3. vast. Vierailija

Voi olla, on niin paljon työtä. Rentoudun kiitos!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri