Ammatinvalinnan ohjausta

  • Viestiketjun aloittaja Irene
  • Ensimmäinen viesti
Irene
Minkälaisen koulutuksen tarvitsee ollakseen ammatiltaan salarakas? Onko hyvä palkka ja millaiset luontaisedut työhön kuuluu? Saako hyvän lomaltapaluurahan? MIssä kirjoitaan työsopimus ja kuka on lähin esimies? Missä on salarakkaiden tukikohta ja onko kuukausi- vai tuntipalkka? Olisin kiinnostunut tästä ammatista. Tietääkö työvoimatoimisto asiasta enemmän?
 
Ammattilainen
Parempi mitä vähemmän koulutusta. Koulutus voi vaan hankaloittaa tilannetta ja voi tehdä bimboilun vaikeammaksi itselle. Parempi jos on vaikka jättänyt peruskoulun tai lähihoitsukoulun kesken ja lähtee sitten vaan iskemään miehiä. Julkisuusarvoa nostaa mitä nuorempana onnistuu miehen iskemään. Palkka on hyvä jos osaa olla aktiivinen. Ainoa miinus on että palkka riippuu itsestä eikä välttämättä ole aivan säännöllinen. Auttaa jos tekee useampaa salarakastyötä. Myös työvälineitä voi joutua hankkimaan. Kun alkaa jutut lehtien etukansissa vähentyä, pitää hankkia silikonit. Ne onneksi saa vähentää verotuksessa koska kyse on työvälineestä. Ja jos on oikein ammattimainen, jokin juorulehti maksaa silikonit puolestasi. Muista myös että muut silikonit kuin pussit rintojen alla ovat vielä Suomessa aika extremeä, joten niistä voi saada enemmän julkisuuspisteitä ja siis rahaa.
 
Ammattilainen
Ja vielä yksi vinkki: kannattaa käyttää mielikuvitusta uhrin valinnassa. Uhrin pitää olla mielellään naimisissa ja tämän vaimon raskaana. Lisäksi uhrilla pitää olla paljon rahaa ja julkisuutta.
 
Vilijaana
Seksivälinekaupastaa saa hyviä vinkkejä apuvälineiden käytöstä, jotka ovat tässä ammatissa eduksi. Messuilla kannattaa myös käydä ja kotikutsuilla ja järjestää niitä myös itse kotonaan. Kannattaa ehkä aloittaa puhelintyöllä seksilinjoilla että saa tuntumaa asiakkaisiin. Sitten kannattaa seurata juorulehtiä ja valita uhrikseen mies, joka on paljon lööpeissä. Siitä se lähtee. Onnea työnhakuun!
 
jep
Työsuhteessa ei ole muuta kuin etuja. Ja sillä todella tienaa. Suosittelen. Voit itse valita asiakkaasi ja taksasi sekä yhteistyökumppanisi. Esimies olet sinä itse, eikä verojakaan tarvitse maksaa. Voit myös sanoa itri työsuhteesi milloin tahansa, tai pitää useita asiakkaita samanaikaisesti.
 

Yhteistyössä