K
kesäillan ratoksi
Vieras
Mitä ammatteja arvostatte eniten ja mitä vähiten? Ja miksi? Saa luetella niin monta kuin tulee mieleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
On ne pahoja, ja ei siitä työstä tullut mun tyttärien vakituista ammattia kesätöitten jälkeen, on se aika epäkiitollinen työ.
Mutta tyttärien kesätyö auttoi mua siinä, että osaan olla tosi ystävällinen puhelinmyyjille. Elikkä arvostan sitäkin työtä![]()
Nää tulee ekana mieleen.
En arvosta:
- kaikki ne jotka on oikeen kouluttautuneet myyjiksi, siis ei kassamyyjiksi vaan ihan myyjämyyjäksi. En arvosta sellaista luonteenlaatua jota tuohon hommaan vaaditaan.
Arvostan:
-hoitajat ym. hoitoalan ihmiset jotka haluavat auttaa muita
Arvostan: Palomies, ensihoitaja, lääkäri, poliisi, kaikenlaisessa pelastustehtävässä olevat
En arvosta: parturi, maskeeraaja, promoottori, juontaja (chat- tai peliohjelmien), strippari, thai-hieroja, ilotyttö
Nää tulee ekana mieleen.
En arvosta:
- kaikki ne jotka on oikeen kouluttautuneet myyjiksi, siis ei kassamyyjiksi vaan ihan myyjämyyjäksi. En arvosta sellaista luonteenlaatua jota tuohon hommaan vaaditaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;24101827:En ihan ymmärrä, mikä nimenomaan myyjässä ärsyttää. Olen itse palveluammatissa ja myyjänä ja teen kyllä tuota työtä nimenomaan auttaakseni ihmisiä. Haluan oikeasti auttaa, kuten hoitoalan ihmiset omia asiakkaitaan. Enkä siis työskentele kassalla. En tätä työtäni kovin kauan olisi jaksanut, jos ei oikeaa halua auttaa ihmisiä olisi ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;24101827:En ihan ymmärrä, mikä nimenomaan myyjässä ärsyttää. Olen itse palveluammatissa ja myyjänä ja teen kyllä tuota työtä nimenomaan auttaakseni ihmisiä. Haluan oikeasti auttaa, kuten hoitoalan ihmiset omia asiakkaitaan. Enkä siis työskentele kassalla. En tätä työtäni kovin kauan olisi jaksanut, jos ei oikeaa halua auttaa ihmisiä olisi ollut.