Ammatteja jota arvostatte eniten/vähiten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäillan ratoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli tuosta myymisestä mieleen että kiinteistövälittäjien pohjapalkka on ihan olematon, heidän tulonsa siis riippuu melkein täysin provisiosta. Itse en ole tavannut kovinkaan luotettavan tuntuista kiinteistövälittäjää, tulee mieleen heti että omaan napaan ajattelevat vain loppujen lopuksi!

Mua sitten et arvosta, kun 2 vuotta käytin opiskellakseni asiakaspalvelun ja markkinoinnin merkonomiksi, jotta osaisib palvella asiakkaita oikein ja heidän ehdoillaan.

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta sanon sen, että on tosi tärkeätä, että asiakaspalvelija osaa työnsä.
Kaupan kassa -ammattia turhaan väheksytään, hän tekee aikamoista työtä palvellaakseen kaikkia meitä samalla ystävällisyydellä.
En ole ollut kaupan kassalla, mutta voin kuvitella. Olen muissa hommissa ollut asiakaspalvelutyössä ja joka päivä satojen ihmisten kohtaaminen oli aika haastavaa. Tai siis, olla ystävällinen kaikille, se on haastavaa. Ja aika taituri, joka sen tekee. Useimmat niin tekeekin.

Viimeksi muokattu:
Mun on aika paha mennä ja olla arvostamatta juuri mitään ammattia, koska aika monen ammattitahon kanssa sitä tulee oltua tavalla tai toisella tekemisissä....Eri asia on sitten sitä ammattiaan harjoittavan ihmisen arvostus, ts. tekeekö työtään täysillä, panostaen, pistäen itsensä likoon vai urautuuko helppoon liukuhihna- rutiiniin....

Yhteistyössä