Ammattikorkeen valintakokeet ja asuvalinta (haastattelu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli olen menossa tänään ammattikorkean pääsykokeisiin ja mietin asuvalintaa. Koetilanteessa sillä nyt ei tietysti ole suurta merkitystä, mutta siellä on myös haastattelu.

Mietin, että onko ok sellainen mustavalkoinen kesämekko (kukkia siis), suunnilleen polveen asti... ehkä hiukan yli. Musta toppi ja topin päällä sellainen ohut musta neuletakki. Ja mustat ballerinat.

Meinasin, että asu ois siisti ja asiallinen, ei teinimäinen ja mikään ns. trendiasu eikä liian paljastava mutta silti sopivasti kesäinenkin, kun lämmin kerran on.

[QUOTE="vieras";26316882]Farkut ja huppari. Sellaisissa oli meidän amk -haastattelussa 90 % porukasta. Onko jossain muka jo lämmintä???[/QUOTE]

No toi nyt ei ole kyllä ihan mua... tai no käytän vapaa-ajalla farkkuja ja huppareita joskus,mutta en kyllä tälläisissä tilanteissa ainakaan. Ja on kyllä lämmintä. Täällä on lapsetkin olleet kesävaatteissa ulkona jo pari päivää.

Kyllä nuo molemmat vaihtoehdot kuulostavat hyviltä.Oon kanssa samanlainen että mietin mitä päälleni laitan ja musta se on ihan hyvä juurikin tuollaisessa tilanteessa vaikka pääpaino onkin sun ulosannissas ;)

Mekon päälle toppi?? Vai oletko niitä, jotka luulevat että hame on mekko :D

Mutta olen käsittänyt, ettei amk-pääsykokeiden haastattelussa ole asulla hirveästi merkitystä...

[QUOTE="vieras";26316882]Farkut ja huppari. Sellaisissa oli meidän amk -haastattelussa 90 % porukasta. Onko jossain muka jo lämmintä???[/QUOTE]

huppari? en ole käyttänyt huppareita sitten teini-iän. paitsi urheillessa. mutta kukin tyylillään. eiköhän ap ole kuitenkin jo teini-iän ohittanut, eikö ne ole aikuispuolen kokeet mitkä nyt on?

[QUOTE="vieras";26316968]Mekon päälle toppi?? Vai oletko niitä, jotka luulevat että hame on mekko :D

Mutta olen käsittänyt, ettei amk-pääsykokeiden haastattelussa ole asulla hirveästi merkitystä...[/QUOTE]

Oho! Kirjoitinkinko mekko? Tarkoitin siis hame tietystikin. Ja ei - olen niitä jotka aina korjaavat, että mekko on se missä on ylä- ja alaosa ja hame on pelkkä alaosa. :)

Yhteistyössä