ampiaisen pistosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkäs meidän poikaan pisti ampiainen tänään huuleen...huuli turposi aika lailla mutta turvotus laski lääkkeen jälkeen n. 2tunnissa.

Voinko jo huokaista helpotuksesta että mitään muuta ei enää tule, pistämisestä on aikaa jo 8 tuntia. ikinä en ole tässä tilanteessa ollut sen takia en oikein tiedä kuika kauan menee että tulee esim:allerginen reaktio. Soitin lääkäriin ja sieltä neuvottiin vaan seuraamaan mut ei sanottu että kuin kauan ja en tajunnut sitä siinä paniikki tilanteessa kysyä

Itse tosi pahasti allergisena, voin todeta, että jos sieltä reaktio olisi tullut, niin se olisi jo. Itsellä ei piston jälkeen, kuin jokunen minuutti aikaa ottaa piikki...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Itse tosi pahasti allergisena, voin todeta, että jos sieltä reaktio olisi tullut, niin se olisi jo. Itsellä ei piston jälkeen, kuin jokunen minuutti aikaa ottaa piikki...

Kiitos, eli voin huokasta helpotuksesta että säikähdyksellä selvittiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bloody Elle:
Komppaan tuota minää. Mulla alkaa reaktiot myös samantien.. tuskin 8h jälkeen.. Vai oliko lääkäreitä paikalla?

ei ollut paikalla, puhelimessa neuvo antamaan lääkettä jos kotona on ja annoin kestineä kun saatiin siihen lupa. Sitten pyydettiin vaan seuraamaan tilanetta mutta ei ollut puhetta että kuin kauan täytyy seurata..Tuon kestinen annon jälkeen turvotus oli hävinnyt 2 tunnissa

Yhteistyössä